perjantai 7. tammikuuta 2022

Oli siivousryhmämme siivous päivä tänään. Minulla oli 3-ja 4 kerroksien keittiöt sekä kukkien kastelu. Helppoja hommia kun linnoissakin olen ollut konnulla putsarina.

Mietin lähtisinkö kaupoille mutta taidan säästää rahojani tänään oli kyllä eläke ja hoitotuki. Mutta laskuja tulee koko ajan minulle, tuli apteekistakin minulle maksettavaksi noin 166 euroa. En millään pysty maksamaan tommoisia kalliita lääke kuluja. Katsotaan nyt saanko ne lääkkeet kaikki korvattaviin kelalle menemään. Tai sossulle toimeentulotuki hakemukseen. Jostain pitää rahaa revetä noihin pakollisiin lääke maksuihin. Oli ruoka meillä äsken oli hyvät valkosipuli perunat ja minulle oli jotkut kasvispihvit hyvällä kastikkeella. Tuli maha taas täyteen olen alkanut syömään taas enemmän ja kasvisruokaa olin aiemmin vegaani ruokailija. Tuntui se vegaani olevan vähän vaikea järjestää uudessa paikassa. Aloin kasvis ruokaiijaksi toki olen sitäkin vaihtoehtoa harkinnut pitempään.Tekisi mieli jossain välissä syödä kunnon nauta pihvi. Kunnon munakaskin maistuisi välillä, olen ollut vegaani ruokailija terveydellistä syistä en muuten. Sikaa en ole syönyt aikoihin se on saastainen otus. Nyt lähden kumminkin kaupoilla kävelemään menen tonne tuttuun kauppaan tässä on kyllä toinenkin kauppa ihan lähellä. Palataan asiaa myöhemmin kunhan haen herkkuni kaupasta.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...