sunnuntai 16. tammikuuta 2022

Nukkumaan eilen illasta 22.25 herätykseni aikaisin kello 3.57 kirjoitan hetken stooriani kohta menen vielä nukkumaan.

Teki hyvän säväyksen eilinen rulla kebab minkä tilasin pizzeriasta. Vähän pani miettimään lihan syönti kun olen ollut vegaani jonkun aikaa täällä uudessa paikassa olin kasvisruokailija mutta omahoitajani N.sanoi että saan kyllä vegaani ruuan jos haluan. Olen ollut vegaani terveydellisistä syistä teki se hyvää keventää aikoinaan ruokaa. Katson nyt pidänkö silloin tällöin myös lihapäivän. Luonnossakin syödään lihaa poistetaan siellä heikot ja vanhat yksilöt. Ei minua omatunto soimaa eilen syömäni kebab ruoka. Pitkään teki mieleni lihaa ja annoin eilen mieliteolleni periksi ja tilasin kebabin. Nyt menen vielä nukkumaan pariksi tunniksi alkaa kirjoitteluni kivasti väsyttämään minua.Jos vaikka kello 7 asti saisi nukuttua tekisi se minulle hyvää. Tai sitten vedän aamujumpat kehvakuulalla ja jään jo pystyyn. Häviää jumpalla väsymykseni toki on uni tärkeä aikasin herättyäni. Nyt menen kumminkin vielä nukkumaan palataan asiaan myöhemmin.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...