lauantai 8. tammikuuta 2022

Heräsin 4.42 hyvin levänneenä nukun täällä hyvin kun on tämä rauhallinen talo ei jännitteitä ole ihmeemmin ilmassa.

Nukahdan illasta muutamassa minuutissa sänkyyn mentyäni, on minulla erittäin hyvä sänkykin patja on hyvä. Saa täällä ikkunan auki mitä ei ohkolassa saanut, saa raitista ilmaa täällä. Mikä on parempi kun ilmastointi minulla on aina nenäni tukossa ilmastoinnilla. Otin jo lakanat pois sängystäni on minulla pesutupa aamusta kello 9.Saan taas pestyä pyykkiäni on myös pikkupyykkiä minulla. Hyvä fiilis taas herättyäni näinkin aikasin mietin menenkö vielä takasin nukkumaan vai vetäisikö aamujumpat. Tekisi kyllä mieli vielä nukkua hetki kun väsyttää minua vielä jonkin verran karisee kyllä unet jumpallakin. No nyt menen sänkyyn vielä hetkeksi palaan asiaan myöhemmin jos tuleekin tekstiä taas suoraan JUMALALTANI. Herätkää siis kansakunnat pyhäpäivään. ISÄ POIKA JA PYHÄ HENKI AAMEN.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...