sunnuntai 9. tammikuuta 2022

Luulin jo päässeeni tupakan kanssa sähläämisestä mitä oli Ohkolassa. Mutta meni uuden paikan porukoilta pisteet kun on parveke ihan jämiä täynnä.

Helvetti mikä näiden sairaiden päässä liikkuu, kun täälläkin uudessa paikassa on iso tuhkis keskellä parveketta, eivät saa siihen heitettyä jämiä. Minua niin paljon harmittaa siivota jämiä sisältäkin kun tulee niitä kengän pohjissa sisään. Sama kun viimeksi imuroin ja moppasin viimesen päälle lattian oli lattia hetkessä ihan paskanen parvekkeen oven luota. Varmaaan tuhkat tullut jaloistaan sisälle, parveke on hirveessä kunnossa. Ei sinne viitsi mennä edes happea ottamaan kun tulee kengissä paska sisään. On toi tupakoinnin aiheuttama ongelma joka saatanan hullujen huoneilla, Sairaaloissa ja palvelutaloissa on ollut tupakan aihuttamaa ongelmaa. Yksi sekopää sai tupakka kopin savuamaan Ohkolassa tupakoillaan ensiksi lehahti osaston 20 tupakka koppi tuli palokunta paikalle savua oli paljon. Tuli minulle tyyppi rullaatorilla evakkoon kämpiksekseni. Kehui se sytyttäneensä osaston 20 tupakka kopin tupakalla tökötellen jostain reiästä kopin katossa. Heräsin yöllä kello neljä kun oli tyyppi radioni kimpussa säädellyt siitä kanvat sekasin, ja kellostani se oli ottanut patterin pois. Hain hoitajan paikalle eihän se voinut tehdä enään mitään. No seuraavana päivänä olin taas ulkona kun soi taas palokellot päätalolla osaston 50 meidän osaston tupakka koppi savusi. Juoksin taas talolle nyt kyllä evakuoivat kaikki ulos kun ekalla kertaa eivät ketään evakuoineet. Tuli taas palokunta paikalle, tunsi minut kenttä johtaja kysyi se mitä siellä teen, kumma kun se minut tunsi vaikka oli minulla maski päällä. Otti se itseltään maskin ja sanoi että muistanko sen nyrkkeilijöistä sanoin muistavani. Puhuin sille palo vaarasta talossa kun annetaan hulluille siellä tulenteko välineet. Nämä siis sattuivat Ohkolan sairaalassa. No nyt lähden hakemaan pyykkini alhaalta on kone pessyt jo pyykkini. Katson laitanko ne kuivuriin vai vessani telineeseen kuivumaan. Kai kuivuria käytän pikkupyykkini laitan kyllä telineeseen kun kuluttaa kuivuri niin paljon pyykkiä. Prisman sukat kun pesi koneella ja kuivuria käytti oli ne sukat heti rikki.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...