lauantai 8. tammikuuta 2022

Päivä on mennyt hyvin kävin kaupoilla onneksi oli kapakka samassa talossa kaupan kanssa pääsin vessaan sinne kun pilaavat vatsaani OLANTSAPIINI 20 MG lääkkeellään.

On toi OLANTSAPIINI 20 MG niin myrkkyä vatsalleni joudun aina varautumaan vessaan pääsyyn kun lähden liikenteeseen. Kävin kapakassa paskalla en jäänyt kuppilaaan istumaan kun ei tuttuja näkynyt siellä. Kummasti alkaa vatsani aina toimimaan kun pääsen tervepäisten jengiin kuppilaan. Muuten onkin vatsani jumissa aika usein lamaa varmaan OLANTSAPIINI 20 MG suolen toimintaa pahasti, kun toimii vatsani miten sattuu. Ja tiedän vanhastaan sen tekevän samaa Puhuvat henkilökunta lääkkeiden hyöty ja haittavaikutuksista miten minulla kun en ole mielisairas olen alkoholisti keneltä on viinapiru kuollut päästä pitkällä hupituomiollani. Olin noin 13 vuotta hupia kiinni kaveristani sain 8 vuotta pakkohoitoa ja siihen vuodet vielä paska paikkoja kierrellen. Lukekaa olen paljon niistä paikoista kirjoitellut. Yksi paikka piti mennä Vänskän mukaan televisioon, sanoin Vänskälle että katsoo että pääsen minäkiN telkkaan puhumaan mestoista missä olen saanut ihan hirveetä kohtelua osakseni.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...