perjantai 7. tammikuuta 2022

Suomi että saamme tähänkin maahan järkeä ja inhimillisyyttä. Voimaa rajoille ja kuria maahamme. Jenkit eivät minua tuhoa ja pelota.

Pitkiä nämä aamun tunnit aamupalaa odotellessa täytyy vaan jumpata ja kirjoitella kynällä ja koneella tarinoitani. Jänniä unia näen joka yö tulee kuolleet kaverini unissani lähelle minua. Lähden aamusta kaupoille eiköhän ne aukeaa aikasin tänäänkin lauantainakin. Saisin vaan ton vatsani toimimaan ennen ulos menoa. On vatsani ihan pilalla tolla OLANTSAPIINILLA 20 MG. Toimii vatsani miten sattuu on sen toiminta ihan pilalla on vaikea minun lähteä mihinkään kun en tiedä koska vessahätä yllättää. Kyllä niin harmittaa kun minulle terveelle lääkkeitään työntävät.Jäi onneksi monet lääkkeet pois minulta, kauan teinkin työtäni henkilökunnan kanssa että sain lääkkeitä pois listoilta. LITIUM 1800 mg pahinta myrkkyä oli minulle sairastuin siitä pahasti. Pahinta oli kun verenpaine lääkkeellä tuhosivat silmäni mitkä jonkun verran paranivat mutta vasempaan silmääni jäi häiriö semmoinen harson tapainen häiriö menee silmässäni jatkuvasti. Sanoi osaston 20 naislääkäri E.E. että olisi minulla myös koknitiivisia oireita miksi saatanat tuhositte päätäni myrkyillänne vuosia. Eikö näille laki löydy katson nyt mitä asianajajani tekee asioille. Olen säästänyt päätäni tärkeimpiin asioihin en siksi edes kehään mennyt vaikka kova nyrkkinen olenkin ollut. Miksi saatana tällä reissullani minut kiusattavaksi otettiin. Miksi kysyy vaan firmani sitä mikä on motiivinne kysyi majuri poikakin sitä. Saisimme viisautta maahamme ja inhimillisyyttä. Kun JENKIT eivät minua tuhoa ja lääkitse sairaaksi.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...