perjantai 7. tammikuuta 2022

Hyvällä fiiliksellä uudessa mestassa heitin tunnin lenkin ulkona. Teki se hyvää ainoa huono puoli on siinä kun menee minulla paskalääke OLANTSAPIINI 20 MG. Mistä menee vatsani pilalle en voi aina uloskaan lähteä kun en tiedä miten vatsani taas reagoi.

On koko ihmisen hyvin voinnille tärkeää kunnollinen vatsan toiminta, minkä minulta pilaa OLANTSAPIINI 20 MG. Pitää minun aina varautua vessaan pääsyyn. En voi aina kaupoillekkaan lähteä ellen pääse vessaan johnkin mestaan. Olen puhunut olantsapiinin loetuksesta muttei kukaan ota siihen kantaa ja tee muutoksia lääkkeeseen. Haluan kokonaan olla ilman hullun lääkkeitä kun en niitä tarvitse. Hiidenpellossa viimeksi syljin varmaan 6 kuukuatta lääkkeet vessan pyttyyn.Nuori hoitaja sen huomasi ja meni lääkäri Tomakselle itkemään. Otti Tomas minut puhutteluun luulin että saan sanomista asiasta, mutta ei mitään puhuimme lääkäri Tomaksen kanssa vaan viinapirusta kerroin miten se minua riivasi vuosia. Otti Tomas lääkärimme lääkkeet pois listoilta kun en niitä tarvinnut. No olikin hassua että Tomas lääkäri jäi pois Hiidenpellosta alkoikin henkilökunta minua syömään. Ja sairaaksi tekemään kipeissä päissään lukekaa olen siitäkin kirjoitelut paljonkin tarinaa. Helvetti kun on olleet hoitajat ihan muilla aloilla ennen hoitajaksi alkamistaan.On suoraan sanottuna hoitajat järjestään monessa paikassa olleena täysin ääliöitä. Hermo heikkoja ovat hoitajat monetkin ohkolassakin olivat tupakoivat hoitajat hermoheikkoja. Sen tutkintani osoitti poltti määrätyt hoitajat ihan kahteen hoitsuun menivät potilaiden tupakkakoppiin. Helvetti tämmöiset hoitajat tekevät meistä raporttejaan millä lääkärit tekevät dignoosejaan ja määräävät lääkkeitään. Sanoi niin vielä venäläinen mieslääkäri kolmen suomi hoitajan palaverissa. On pahempia hoitajat kun lääkäri kun minutkin sairastutettiin pahasti LITIUM 1800 MG. pahinta myrkkyä mitä voi olla. Niin saatanan sairaaksi siitä tulin. Mutta se on varma etten hupia sairastellut vaadin semmoiset korvaukset hoitovirheestä. Katsotaaan nyt kuka onkaan typerä potilas vai henkilökunta. Minä kun en hullu ole olen alkoholisti keneltä on viinapiru kuollut päästään. Olenhan vaan pelleillyt kanssanne paljastaessani monessa paikassa tutkintaan tehneenä. ISÄ POIKA JA PYHÄ HENKI AAMEN.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...