lauantai 15. tammikuuta 2022

Työstäni vähäosaisten ja päihde porukan kanssa pannen heidän kanssa perintöni menemään. Kylmästä kalkkunasta tarinaa ja huumeväestä.

Hyvä että menin vielä nukkumaan ensimmäisen herätykseni jälkeen, ja nukuin hyvin vielä kello 6 asti sain nukuttua hyvä tunnit. Herään usein yöllä en sitten tiedä jäikö venäläisen mieslääkärin määräämästä LITIUMISTA 1800 mg nefrogeeninen diabetes insibidus vesitystauti minulle päälle. Se kun juotattaa ja kusettaa yöllä paljon. Sairastuin pahasti siitä myrkystä LITIUM 1800 mg. Olenhan siitä paljon kirjoitellut lukekaa ja miettikää miksi minut piti sairaaksi myrkyttää lääkkeillään. TSH kilpirauhas arvot olleet vuosia koholla LITIUMISTA 1800 mg johtuen. Kysyn sitä taas Venäläinen mieslääkäri miksi näin teitte kuulemma suomalaisten hoitajien puheilla. Mutta tehän olette lääkärinä vastuussa asiassa. Ja talon lääkäri on teidän esimiehenä vastuussa viime tipassa siitä sairastuttamisestani lääkkeillä. Ja kuka on tommoisen lääkärin esimies kumma kun ei saa ohkolan lääkäri kitkettyä talossa toimivaa huume ongelmaa. Kun oli kamaa osastoilla 30 ja 20 sekä väkivaltaa oli talossa. Olisihan ollut helppo panna nistit omalle osstolle pois tavallisten mielenterveys ihmisten parista. Kun pilasi kamankäyttäjät osaston täysin. Levittivät kamankäyttäjät levottomuutta osaston muihin potilasiin käytöksellään. Mikä helvetti siinäkin Ohkolan talossa mättää sitä tutkin talossa toimisessani tutkivana journalistina. Oli siitä huumetouhusta niin paljon haittaa talossa sekoitti ne porukat kaikkien osastolla olevien elämän täysin. Minä en muuten välittäisi kuka mitenkin elämänsä pilaa, mutta kun minun elämääni osastoilla pilaisi huume väki. Ratsattiin minua jatkuvasti joka oastolla, ihemttelin miten sai väkivaltainen ulkomaan poika huumeita osastolle 20 kun siltä oli luvat pois. No nyt olen pois Ohkolan saatannallisesta sairaalasta. Toivotaan nyt että työni sielläkin tuotti tulosta ja saisimme parannusta siihenkin sairaaseen sairaalaan. Ihmettelen kyllä kovasti ohkolan henkilökuntaa niin kummallista oli niiden käytös siellä. Oli vaan yksi kunnon hoitaja talossa omahoitajani J.kuka hoiti asioitani ja kenen kanssa minulla synkkasi hyvin. Kuka onneksi lähtikin sieltä saattohoito mestaan töihin. Kun sen paikka ei ollut sekopää Ohkolan sairaala. Olen aina sanonut että hulluus tarttuu ja siltä se tuntui siinä talossa. On mennyt takapakkia pahasti senkin sairaalan touhut. Lääkettä lääkkeen perään sen ne osasivat, kysymääni kylmää kalkkunaa ei tiennyt kukaan hoitajista. Kun on lääkkeet nisteille vain siirtämistä aineesta toiseen.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...