lauantai 15. tammikuuta 2022

Kahvakuula treeni aamusta aikaisin tehty ja salilla käyty tehoja löytyy hyvin minulta.

Vedin aikasin jo aamusta kahvakuula treenin venyttelyineen. Siitä aamupäivällä vielä salille tein penkkiä kapealla otteella sekä ojentajia taljalla seisten vetäen. Tein myös käsipainoilla hauiksia sekä suoralla tangolla hauista. Hyvä treeni oli taas tälle päivälle teen myös venytykset joka päivä. Olen ikäisekseni hyvässä kunnossa fyysisesti myös psyyke ja henkinen puoli pelaa. Hyvä jos ei ole jäänyt ohkolan lääkityksistä mitään vaivaa minulle. En ainakan huomaa muuta kun vasemman silmäni oudon vaivan ikään kun menisi silmässä jatkuva elohiiri. Olen kyllä siihenkin vaivaan tottunut ei se enään häiritse minua niin paljon. Olen ollut aina linnoissakin kun terveyden perikuva paljon harrastaneena monia lajeja. Siksi sitä ihmettelin miksi piti minut LITIUMILLA 1800 mg sairastuttaa. Kolme vuotta taas heitetty elämästäni hukkaan. Kiitos selin samarian pisaran juopon kokin. Lukekaa mitä se saatana sai juomisellaan aikaiseksi. Talo oli kuulemma myynnissä siitäkin minulle paineita aihutettiin. Miksei venäläinen samarian talon talonmies sanonut nimeäni hakiessaan vuokrasopimukseen Hiidenpellosta että se kokki Antti juo ja häiriköi talossa. Aloin tottumaan siihen sekopäähän, mutta kun se kävi nuorta kivaa poikaa pojan mukaan kurkusta kiinni silloin vähän ärähdin kokille. Kehui se minulle vielä 150 kilon sormivoimistaan haastaen minut sormikoukkuun kerran vetäsin niin oli kaveri polvillaan ja viinojaan kaatui pöydälle. Minä kun en ole koskaan hävinnyt sormikoukussa kenellekkään. Olisi minulla ollut hyvät hierojan sormeat ja parantajan kyvyt. Piti Haikon kartanoon mennä hyvillä arvosanoilla hierojan oppiin. Mutta kun oli minulla rauhankyyhky tatuointi ranteessani en päässyt oppiin kun olin linnoissa ollut. Kapu löi minulle nuorelle kaverille kyyhky tatuoinnin Huittisten varavankilassa. Kävin heittämässä toisen lenkin ulkona kun on siellä niin hieno ilma aurinko paistaa täydeltä terältä. Olisi se hienoa että alkaisi jo kevät meille kun on toi talvi niin kylmää ja synkkääkin aikaa. Olemme niin synkkiä ihmisiä suomalaiset siksi täällä varmaan paljon tehdään itsemurhia minäkin olen niitä muutaman kerran yrittänyt tosissani lukekaa miten varmaan JUMALANI pelasti minut hirrestä. Jätin siis sen yrittämisen siihen nykyään ei semmoisia fiiliksiä ole enään ollut. Olen kovettanut itseni kovia kokeneena, ihan henkistä ja fyysistä väkivaltaa kokenut. Siviilissä sotkivat autoani ja rikkoivat jotkut saatanat oveni Keravalla kun oli molemmat jalkani pois pelistä kepeillä kävelin. Otin autoastani ratti lukko raudan olisin tehnyt niin pahaa jälkeä jos olisi ollut joku tai jotkut tyypit kämpässäni. Muutinkin heti siitä stadiin haakaan lapsuuden maisemiin sain heti sieltä asunnon. Oli todella henkistä väkivaltaa mitä sain kokea Keravalla jatkuvaa kiusaamistani siellä oli. Hyvää päivää kaikille kansoille joka tapauksessa.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...