sunnuntai 16. tammikuuta 2022

Hyvin on mennyt päivä uudessa mestassa treeniä ulkoilua tehden. Olen kotiutunut hyvin uuteen mestaan, yksinäistä täällä kyllä on kun jumittaa jengi vaan huoneissaan.

Eipä täällä oikein juttu seuraakaan minulla ole kun ei ole täällä linnan venkuloita meidän osastolla. Aika paljon on porukka vaan kämpissään. Koronaa on osastolla ollut muttei ole se tarttunut vielä muihin. Koputetaan puuta niin sanotusti ettei se tarttuisi muihin yksi kaveri sen sairasti eristyksissä. Hyvin on henkilökunta hoitanut sen homman tuomalla ruuatkin kaverillle huoneeseen. Voihan olla että uusi virusmuoto kiertää kaikki läpi. Onneksi minulla on kolme rokotusta ei pitäisi viruksen niin pahana tulla jos on se tullakseen. Hieno päivä on ollut kahdet treenit tuli tehtyä taas tänään. Kahvakuulaa aamusta aikasin ja punttia aamupaivällä siinä oli hyvä treenipäivä. Heitin myös lenkin ulkona kun on toi aerobinen liikunta minulle myäs tärkeä. Tilasin Pizzeriasta rullakebabin oli se hyvää söin sen parissa otteessa. Teki vaan niin mieli lihaakin välillä. Olen ollut vegaani ruokailija enemmänkin terveydellisistä syistä. Meni varmaan yli puolivuotta ilman lihaa en nytkään meinaa jatkaa lihan syöntiä taas vasta kun puolen vuoden päästä. Kyllä täys vegaani ruuallakin pärjää hyvin minulle ei edes paino tippunut kevyellä ruualla. Syön muutenkin pieniä annoksia muihin verrattuna sanon vaan ettei ihminen elä pelkästä leivästä. Katson nyt jatkanko tällä kasvisruualla vai alanko taas vetämään tiukkaa linjaa syömällä täysin vegaaniruokaa. Sai omahoitajani N. järjestettyä minulle vegaani ruuan se on hienoa, onhan myös hienoa että on täällä uudessa paikassa touhu tyttö omana hoitajani saa se paljon aikaiseksi asioissani. Laittoi se minua rasittavat paperi työtkin heti vetämään ja sainkin pikaseen asumistuki hakekumukseen myönteisen päätöksen. Ja muutkin paperityöt se teki pikaseen on minulta taas yksi rasittava homma hoidettu. Kivasti tuntee tehneensä treenit tänään lihakset ovat sen oloiset että meni treenit perille. Ei ne kipeät ole on vaan niin sanottu pumppi päällä. Mukava turvotus on lihaksissani tietää jotain tehneensä tänäänkin. On vaan lepo niin tärkeä treenarille kasvaa lihas levossa. Minäkin herään monesti yöllä kusihätään kiitos vaan ohkolan sairaalaa ja venäläistä lääkäriä suomalaisine hoitajineen ketkä minut sairastutti Nefrogeeniseen diabetes insubidukseen vesitystautiin. LITIUM 1800 mg lääkkeellä sama TSH kilpirauhas arvot olleet koholla vuosia. Mihin eivät osaston 30 eikä osaston 20 henkilökunta puuttunut ollenkaan vaikka valitin sairasta oloani. Onneksi sain Lohjan osastonylilääkäriltä S.V. kirjallisen todistuksen LITIUM 1800 mg aiheuttamasta sairastelustani. Sain myös mustaa valkoisella minirin lääkityksestä vesitystautiin.Erikoislääkäri M.F.on ne painavia todistuksia jatkossa. Minä olen ollut aika ykköstykki taloissa kyllä minulle lojaalit ihmettelee venäläisten lääkäreiden ja luopio hoitajien minun lääkitsemistäni sairaaksi. Miksi myös pääni pilasitte lääkkeillänne kun sanoi osasto 20 naislääkäri minulla olevan koknitiivisia oireita. MIKSI PERKELE SUURI AMERIKKA JA MAAILMA TEE JOTAIN NÄILLE SAATANOILLE PAHOLAISILLE. Kerron aika paljon näistä asioistani mutta kun on ne niin vakavia asioita ketään ei saisi myrkyttää lääkkeillä niin kun minulle tekivät. Mikä kumma on venäläisten lääkäreiden ja suomalaisten hoitajien motiivi sairastuttamisellani. Koskaan ei minua ole tuhottu näin paljon yli 40 kertaa kellokoski ohkolassa olleena. Minä olin ennen LITIUMIA 1800 MG hyvässä kunnossa treenasin kovaa ja kävin jatkuvasti töissä. Pyöräilin olin normaali iloinen kaveri miksi siis määräsi venäläinen lääkäri minulle LITIUM lääkkeen minkä pitoisuudet se nosti pilviin, joku sanoi että myrkytysvaaraan asti. Kumma vaan kun sanoi venäläinen lääkäri palaverissamme että suomi hoitajien puheilla määrää se minulle LITIUM 1800 MG lääkkeen. Joku voi ihmetellä kun puhun asiasta niin paljon mutta ajatelkaa sairastelin kolme vuotta jatkuvasti kiusattuna. Vielä kerran mikä oli niiden saatanoiden motiivi siihen. Ja miten sekin täsmää kun lääkkeeni vähennettiin palautui fyysinen ja psyykkinen kunto normaaliksi. Miksi piti henkilökunnan minun elämääni tuhota 3 vuotta. Selin samarian Pisaran juopon kokin takia lukekaa siitäkin juttuani. Olin juuri 8 vuotta hupia pahimmissa paikoissa ja vielä 5 vuotta paskoissa paikkoissa kiusattavana. Siinä ehti mietiä JUMALAN KOSTOA PAHANTEKIJÖILLENI. Palaa koko maailma johtuuko JUMALAN VITSAUS SUOMALAISISTA KUN ON NE NIIN PAHOJA IHMISÄ MONETKIN. ON OLLUT PITKÄ VIA DOLOROSANI HYKERTELEE JENGI VIELÄKIN VAAN RISTIN JUURELLA.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...