sunnuntai 9. tammikuuta 2022

Nukuin päiväunet oloni parani huomattavasti hyvät fiilikset tällä hetkellä. Mietin ulkoilemaan lähtöä voisi kaupassakin käydä, vaikka rahan kanssa pitääkin olla minun tarkkana.

Toivotaan nyt että tulee asumistuki ja toimeentulotuki minulle kun tuli jo kova lasku uudessa paikassa apteekista noin 160 euroa. Helvetti oli pantu pihkasalvaa kaksi tuubia minun piikkiini. Olen sitä saanut itselleni tuubin on se kallista tavaraa 20 mg tuubi oli noin 25 euroa. Kumma vaan kun olin Ohkolan sairaalassa mistä sain henkilökunnan tilaamaan pihkasalvaa. En ymmärrä miten se meni minun piikkiini, toisen voin maksaa mutten kahta tuubia maksa kun en ole kahta niitä itselleni saanut. On näissä mestoissa ihan paskaa rasvaa hajuste rasvoja käyttävät mitkä eivät minulle sovi, tulee monesta hajuste rasvasta minulle ihottumaa. Olen kokeillut monia rasvoja eivätkä ne ole mitenkään auttaneet minua. Pihkasalva on ainoita minua auttavia rasvoja toki uskon myös entiseen Bacimysiiniin ja valkovaseliiniin. Ne ovat neutraaleita rasvoja joten uskon niiden tehoon. On päivä mennyt taas lusiessa, jotain kivaa pitäisi olla minulla täällä uudessa paikassa, lähden kohta punttisalille vääntämään rautaa, olisi nyt kaverini siellä on sekin vanhanliiton miehiä. Joudumme olemaan erossa toisistamme korona viruksen takia mikä talossamme pyörii. Meidän kerroksen parissa tyypissä sitä vissiin on, ainakin yksi tyttö on eristettynä sen koronan takia, siitä olen kuullut sen sitä sairastavan. Pitää nyt vaan jumittaa kämpässä ettei se pääse minuun tarttumaan jos se täällä pyörii. Onneksi olin ainoita ketkä käyttivät Ohkolan sairaalan osastolla 50 maskia enkä siellä saanut tartuntaa keneltäkään. Kuljen täälläkin uudessa paikassa maski naamalla ei viitsi edes mainostaa tätä paikkaa mitä vähemmän kukaan tietää edes missä olen niin sitä parempi se on. En silloin kenenkään yksityisyyteen puutu kun en nimillä ketään kutsu enkä puhu missä olen. Potilaiden etuja olen ajanut vuosia monessa paikassa olleena. No niin nyt lähden puntille teen penkkipunnerruksen tänään en muuta, pitää saada taas penkki nousemaan kun olen tehnyt muita vetoja enkä pitkään aikaan päässyt puntille muutamissa paikoissa. Kunhan nyt saan penkin nousemaan minulla mukaviin painoihin. En ole koskaan ollut mikään penkki mies olen silti voittanut yli 200 kilon penkkimiehiä kuulan työnnössäkin metri kaupalla. Keihäässä ja juoksussakin hävisivät minulle. Olen harrastanut monia lajeja nuoresta asti riihimäen keskusvankilassakin olin vankiohjaajana lusimassa vedin A ja B ryhmän korikset vintin aulassa pelasimme, jouduin tekemään kaksi ryhmää kun oli niin suosittua korikseni. Pamputkaan eivät jääneet meitä vahtimaan vaan pidimme itse kurin poikieni kanssa. Tein selväksi porukalle että on koris herrasmiesten peli. Seutulan työsiirtolassa olin urheiluvetäjän tittelillä lusimassa vedin sielläkin urheiluja porukalle. Järjestin urheilukisoja sielläkin kesä kisat järjestin.Tennisturnauksia pelasimme siellä voitin kahtena kesänä tenniksen mestaruuden Seutulassa. Nyrkkeiltiin ja hakatiin pisteitä ruokasalissa saimme hanskata pamppujen siunauksella yhden tiukan kundin kanssa. Isäni toi Merosen Ristolta saamansa hanskat ja piste hanskat sekä yhden nyrkkeily myssyn sekä hammassuojia muutamat mitkä kuumassa vedessä lämmitin ja muotoilin suuhuni sopivaksi. Minä nyt jätin nyrkkeilyt kehässä kun säästin päätäni muihin asioihin tärkeämpiin asioihin. Vaikka löinkin jo hanskat käteeni pikkupojasta asti. Kaikkien pää kun ei ole umpiluuta, minä en edes pukannut kovaa fudista kun sekin tömähti päähän niin kovaa, että sekin aivoihin voi jälkensä jättää meihin herkkäpäisiin, lääkäreihinkin. Kovia lajeja olen kumminkin harrastanut ajoin nuorena grossia ja enduroa ja vanhempana jatkoin sitäkin harrastusta uudestaan. Oli minulla Husgvarna 400cc WR enduro pyörä Sekä Honda 250cc CR Grossi pyärä. Omaksi ilokseni ajelin niilläkin se olikin minulle mukavaa aikaa. Sääli vaan että sadistit lääkärit Mengelet saivat sairaan sydänvikaisen Dementikko isäni pilaamaan elämääni, minua myrkyttäen lääkkeillä. Meni elämäni ihan vituilleen isäni myrkyttämänä. Yritin saada asiaan selvyyden kovanaamojeni kansaa vanhusten talossakin mutta isäni oli niin sekasin pitkään ettei se tajunnut lääkäreiden metkuja minun tuhoamisessaan. Epäilen vaan elämäni tuhoamisessani nuoruudesta yhtä homoa poikaa mistä hyvät poliisit minua varoittivat tulevaisuudestani. Muuten tuntuu oudolta lääkäreiden minuun kohdistama vääryys myrkyttässään minua vuosia.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Kello on 14,56 ruoka on kello 17. Nälkä ei ole yhtään mutta syödä täytyy.

 Parin tunnin päästä on ruoka katsotaan mitä ruokaa tulee meillä. Katsotaan nyt mitä syödään nälkä ei ole yhtään.. Tuleekin puuro keitolla i...