perjantai 14. tammikuuta 2022

Olimme oman hoitajan N. kanssa tietokoneen välityksellä yhteydessä Sosiaaliohjaajaan J.M. Erittäin antoisa palaveri stressitekijät häipyivät päästäni fiksujen tyttöjen hoitaessa asioitani.

Jaksoivat jopa hoitaja sekä sossu kuunnella vuodatustani elämästäni. Ja saimme heidän kanssaan raha asioihin täsmennyksiä asiat etenee hyvin. Kiitos molempien omahoitajani sekä sossun. Sai myös omahoitajani minulle vegaani ruaan, katson nyt syönkö nyt menevän kasvisruuan. Alan varmaan taas vegaani ruokailijaksi suostuin kasviruokaan kun on vegaani ruoka kallista ja kun luulin että menee se minun piikkiini. Mutta onkin talon maksuissa otettu se huomioon on oma hoitajani myös kasvis ruokailija. Kuulemma on sitä myös tämä sossu. Ovatkin fiksuja tyttöjä sai oma hoitajani minun kaikki paperi työni tehtyä heti taloon tultuani. Siinäkin hävisi heti yksi minua stressaava asia päästäni. Hienoa että on ymmärtäväinen henkilökunta talossamme, olen niin kauheita joutunut kokemaan semmoisen henkökunnan taholta ettei ole oikein sisar hento valkoisia olleet. Tiesin tämän paikan kun olin aikoinaan jo samoissa työpisteessä työskennellessä että on tämäkin hyvä talo. Koittakaa nyt hyvät ihmiset minua ymmärtää miksen oikein luota kehenkään. Ekaksi annetaan ja seuraavaksi vedetäänkin matto alta ja kaatuu kaikki hyvätkin yritykseni. OLEN KULKENUT VIA DOLOROSAANI NIIN KAUAN ETTÄ ON LUOTTO MENNYT IHMISIIN. KUOLEMA OLISI OLLUT MINULLE HELPOTUS MUTTA ON JUMALANI ESTÄNYT SITÄ TEKEMÄSTÄ. Tulihan taas hyvä fiilis palaverimme jälkeen. Saisi nyt kaikki raha asiansa kuntoon, minäkin panin kahdet perinnöt menemään, ei tarvinnut huume poikien varastaa kun kaikki paitsi huumeet heille ostin. Nyt mennään näillä olen nyt vapaaehtoisessa hoidossa eli olen vapaa lähtemään koska vaan. Teimme kumminkin vuoden loppuun sopimuksen asumisestani tässä paikassa. Mutta helpotti huomttavasti tilannettani vapaus. On vaan pakkolääkitys vastenmielistä mitä en tarvitse ja tule siviilissä syömään. En ole mielisairas olen alkoholisti keneltä on viinapiru päästä kuollut pitkillä hupituomioillani. Kyllä niin vituttaa vääntää henkilökunnan kanssa jatkuvasti sairauksista olenko hullu vai en ja syönkö lääkeitä tai en eikö se ole ihan oma asiani syönkö mitään lääkettä. OLEN HOMO SAPIENS IHMINEN YKSILÖ PERSOONA MENEN FIILIKSILLÄ KAIKKI PÄIVÄT EIVÄT OLE SAMANLAISIA TÄNÄÄN NAURETAAN HUOMENNA ITKETÄÄN. Onko se sairautta ei todellakaan näin se ole. On pirun rasittavaa psyykkeelle pelleillä lääkkeillä, olen kirjoitellut miten olen monessa paikassa sylkenyt lääkkeet pois, ja henkilökunta on mennyt halpaan ja selittänyt että olen niin hyvässä kunnossa lääkkeillä vaikken ole niitä syönyt, miten senkin voitte selittää. Häivyn varmaan ulkomaille heti kun mahdollsista. En kusekkaan tähän Isoisäni minulle lunastamaan maahan päin. Lukekaa tarinoitani ja tehkää parannus kun vielä voitte se ikuinen kiirastuli ei mukava paikka ole. No kiitos tästäkin raittiista päivästä sanotaan AA-kerhossa. Minä vaan hyväksyn lääkekonjakin ottamisen lääkkeenä. Vihreä tee hunaja kuuma vesi sekä tietysti lääkkeeni WSOP Hennesey konjakkia sopiva määrä. Konjakista kun ei tule köyhäksi eikä kipäeäksi.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...