perjantai 14. tammikuuta 2022

Hiukan oli katkonainen yön unet painoi minua sosiaaliohjaajan lausunto voinnistani. Mutta olenhan vapaa mies nykyään häipymään talosta. Lähden varmaan ulkomaille julkaisemaan kirjaani. Saan siellä jakaa JUMALAN rakkautta ihmisille ketkä sen ymmärtävät.

Eipä ollut niin mukava sossu kun antoi itestään luulla. Semmoista tektstiä oli kirjoitellut palvelu ja kuntoutussuuninetelmaan. No täytyy ymmärtää sossu on sossu tietäähän sen mitä ne on. Oli suunnitelmassa toki minua kehuvaakin tekstiä mutta suurimmalta osin oli negatiivista sanottavaa sillä. Luulin sitä mukavaksi tyypiksi mutta oli se näköjään mitä oli. No olenhan vapaa lähtemään talosta heti kun huvittaa minua. Kunhan saan vaan asunnon jostain en viihdy täällä kun on minulla pakkolääkitys ja sossun sanoma seuranta päivittäin. Toki helpottaa vointiani vapaaehtoinen hoito, syön siis vapaehtoisesti lääkkeeni. Muuten on tämä hyvä paikka sotii vaan vastaan pakkolääkitys. Pitäisi minun pelleillä taas jatkuvasti ja olla mielin kielin henkilökunnan kanssa. En lääkkeitä tarvitse, lukekaa miten sairaaksi tulin kellokoski Ohkolan lääkkeistä. LITIUM 1800 mg pahinta myrkkyä oli minulle panivat vielä ulkomaalaisen lääkärin asialle minua lääkitsemään sairaaksi. En nyt tähän ala toistamaan minun myrkyttämistäni sairaaksi lääkkeillään. Mutta lukekaa tekstejäni TSH kilpirauhas arvot olleet vuosia koholla. Nefrogeeninen diabetes insibidus vesitystauti tuli minulle. Ja sanoi hoitajat vaan Ohkolan sairaalassa ettei minulla hätää ole kun otetaan minusta kusi ja verikoetta jatkuvasti. Onneksi kävimme Lohjan osastonylilääkärin S.V. juttusilla Lohjan sairaalassa sain sieltä kirjallisen todistuksen LITIUM 1800 mg aiheuttamista sairauksista. Sain myös erikoislääkärin M.F. kirjalisen todistuksen MINIRIN lääkkeestä. Silmäni meni huonoksi varmaan verenpaine lääkkeestään kun sen lääkkeen oton jälkeen meni silmäni hetkessä, selitettiin minulla kaihia olevan silmissäni.Onneksi oli ihana sisar hento valkoinen J. omahoitajani talossa vielä, vei se minut semmoiselle lääkärille kuka tutki kunnolla silmäni ja totesi se ettei mitään kaihia minulla ollut. Vuosia kärsin silmistäni mustia palloja meni silmissäni ja vaalea harsomainen häiriö meni silmissäni. Lopetettiin se vääryydellä pakotettu ottama lääke minulta ja parani silmäni jonkun verran. Tilille vedän kyllä vastuussa olevat kun jäi vasempaan silmääni vaiva lääkkeen lopetuksen jälkeenkin. Jäi vasempaan silmääni jakuvasti näkyvä harsomainen häiriö. Ihana oma hoitajani J. antoi minulle viikoksi osastolla 50 verenpaine mittarin sain mitata paineeni rauhassa olikin paineeni ihan hyvät alle viitearvojen. Miksi ei lääkärin kanssa pohdittu asiaa verenpaineestani, kun nuori naishoitaja sen verenpainelääkkeen pakotti ottamaan vaikka siitä kieltäydyin, vedoten etten ollut mitään puhunut asiasta osaston lääkärin kanssa. Oli yläpaineeni joskus yli rajana pitämänsä 140 hoitajan sitä osastolla 20 mitatessa viikon ajan huoneessani. Mutta herkkä kun olen heilahteli paineeni miten sattui. Yritän kyllä kaikella muulla kun lääkkeillä pitää verenpaineeni hyvänä. Kahvit vähiin enrgiajuomat pois suolaa en ylimääräistä käytä. Olen vegaani ruokailija alan täälläkin uudessa mestassa taas vegaani ruokailijaksi. Olen täällä ollut hetken kasvis ruokailija mutta tämä hyvä omahoitajani N. sai minulle taas vegaani ruuan. Minä olen itse itseni parhaiten tunteva jos lääkettä johonkin vaivaan tarvitsen sitä osaan myös pyytää. Kun on yläkertaan asiat kunnossa ei tarvitse lääkkeitä. Ei kukaan elävä ihminen pääse niin sanotusti pääni sisään varsinkaan kukaan tyhjäpää hoitaja. Jää kymmeniin vuosiin yhden käden sormilla laskettavaksi sisar hento valkoiset on niitä fiksuja viisaita ihania hoitajia niin vähissä. Olen tutkintaani tehnyt monessa talossa olleena ja saanut tietää sitä ja tätä. Hullu saa olla muttei tyhmä sanotaan meillä päin. Onhan tämä kohteluni selvä hoitovirhe saan lakimieheni kanssa tutkia tapaustani. Katson nyt jos ja kun ulkomaille lähden turvaan sadististakin kohtelua kokeneena suomessa. Harmittaa vaan kun jää niin sanotusti pää suemeen kun jätän tämän kirotun maan ja kansan luopioita maanpettureita on suomalaiset. On onneksi minulla hyvät suhteet islamin poikiinkin jos heiltä tukea saisin. Sotaan on minua pyydetty kahteenkin suuntaan. Sanoin kurdi kaverilleni että aloitetaan puhdistus suomesta. Ja tarkoitan puhdistusta saamalla viisautta politiikkaankin. Yhtä hyvää lääkäriä olen ajanut politiikkaan mutta onko sattunut sille jotain kun ei mitään ole siitä kuulunut. No nyt näyttääkin aika hyvältä kun on täälläkin uudessa paikassa sisar hento valkoinen oma hoitajani N. kuka pani heti tuulemaan asioissani sai se tehtyä heti tullessani taloon kaikki paperityötkin. Että kiitos vaan Ohkolan sairaalaan että pääsin tähän hyvään uuteen paikkaan missä on paremmin asiani. Toki pakkolääkitys sotii ajatustani vastaan kun en lääkkeitä syö kun täältä lähden. Onneksi olen heti vapaa lähtemään, eli syön siis lääkkeetkin vapaaehtoisesti. Siunausta kumminkin tällekkin päivälle, ja ajatellaan positiivisesti jos vaikka alkaisi vielä aurinkokin paistamaan ???

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...