keskiviikko 5. tammikuuta 2022

Päivä taas lusittu uudessa mestassa. Kiinni ollut hupia 3 vuotta. Sitä ennen noin 13 vuotta sain hupituomion.

Päivä taas mennyt elämästäni hukkaan palvelutalossa nykyään lusien. Onhan tämä nyt parempi paikka kun oli Ohkolan sairaalan paikka.Lukekaa mitä minulle siellä tehtiin sairastuin lääkkeistään pahasti. Mikä on niiden motiivi siihen kaikkeen vielä venäläiset lääkärit ottivat siihen touhuun. Mihin onkaan suomessa menty maanpetturitko täällä hallitsevat kun meitä ykkösmiehiä tuhotaan lääkkeillä ja pakkohoidoilla. No on elämäni pilattu henkisellä ja fyysisellä kiduttamisellani mitä on tapahtunut vuosia siviilissä ja hullujen huoneella sekä palvelu taloissa. Linnoissa vihdyin hyvin kun siellä ei kukaan minua rasittanut enkä minä ketään kiusannut. Yhtä perhettä olimme linnassa kun linnassa työsiirtoloissa monta tuomiota lusin ei siellä kukaan pakottanut lääkkeitä syömään.Jos siihen aikaan olisi JUMALANI MINUA PUHUTTANUT.Ja olisin tiennyt mihin helvetiin alämäni menee. Olisin voinut miinoittaa koko kentän huumeilla ja rikollista toimintaa harrastaen. Mihin onkaan jengini hävinnyt, onneksi on noita ulkomaan kavereita siellä täällä saan niiltä tukea taistelusssani kaikkia pahoja ihmisiä vastaan. Hyvä hyville ja paha pahoille.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Elämäni tarinat alfa ja omega alku ja loppu.

 Eipä ole oikein runosuoni kukoistanut pitkään aikaan. Täytyy nyt yrittää keksiä tarinaa minun. Käyn kyllä ajoissa tänään nukkumaan että saa...