lauantai 5. helmikuuta 2022

On taas niin pirun yksinäistä talossa kun täällä ei ole ketään samanhenkistä kun minä. On illat täällä pahuksen yksinäisiä. Muuten olen kyllä tyytyväinen olooni täällä.

Onhan tämä Ohkolaan verrattuna rauhan tyyssija, niin rauhallista täällä uudessa mestassa on. Menee jengi varmaan nukkumaan ajoissa iltalääkkeiden jälkeen. Kaipaan niitä huumepoikiani Keravalta oli meillä äksöniä elämässämme niiden kanssa. Ei käynyt aika pitkäksi niiden kanssa jatkuvaa säpinää niillä oli. Mutta olin pakotettu häipymään mestoilta kun perintö rahani hupeni. Meni isäni perinnöt edunvalvonnan ja rosvojen viemänä kaikki. Ja tätini Inkeri Hyvösen perinnöt panin menemään auttaen huumeväkeä syöttäen ja juottaen heitä, ei tarvinnut huume tyyppien varastaa kun kaikki niille ostin. Muitakin auttelin syömään vein nälkäiset ja janoiset. Saisi jo JUMALANI ilmestyä kirkkaudessaan junnaa vaan elämäni muuten paikoillaan. Kulun ihan hukkaan tämmöisissä mestoissa haluan päästä ihmisten pariin, ketkä pojan tuntevat niin tuntevat ne isänkin. Soitin siskolleni muttei se edes vaivaudu vastaamaan. En tiedä Äidistäni mitään en ole sen kanssa ollut yhteyksissä varmaan 15 vuoteen. Pojastani en tiedä yhtään mitään muuta kun muuttivat ne Espanjaan asumaan. Ja jätti poika minut tähän sadistiseen kirottujen maahan. Ja älkää minua pahana pitäkö lukekaa mitä minulle on tehty vuosien saatossa monessa paikassa missä olen joutunut olemaan olosuhteiden pakottamana. Soitin siskolleni eipä toi edes vaivaudu vastaamaan. Lähetti se viestin sentään ei kuulemma Äitini halua yhteyksiä pidellä. Sama on uskon veljeni nuoruudesta on sillä aina jotain muuta ohjelmaa taas se on reissussa. Kyllä minua niin vituttaa kaikki asiat junnaa paikallaan. Suvun asioista en tiedä yhtään mitään en saa edes facebookilla yhteyksiä tuttuihin enkä sukulaisiin. Pelkääkö minua jengi niin paljon toki kuolee jengiä läheltäni. Kolme kovaa koota Kai Kuoleman Kauppias. Menee rosvoja sekä poliisia tulevat ne vielä viimeistä voitelua hakemaan minulta.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Pia kehui minua mukavaksi kaveriksi, oliko sitten tosissaan en tiedä sitä. Kyllähän hoitajat kehuu potilaita.

 Mukavalta se kuulostaa kehuja saada. Mukava se on Pia hoitajakin se mitä olen sitä oppinut tuntemaan. Onhan tässä talossakin vaikea töissä ...