perjantai 4. maaliskuuta 2022

Hyvä päivä kaikesta huolimatta sotaa peläten. Onneksi on meillä ollut hyvät välit Venäjään.

Sain aamusta siivoukset tehtyä tein kolmoskerroksen imuroinnin moppauksen sekä koneella otin sen. Pyyhin myös kaikki ovet kolmoskerroksesta. On fiilikseni aika hyvät Ukrainan ja Venäjän sodasta huolimatta pelkään vaan että sota leviää muuallekkin.Venäjä on nyt niin outo koko maa ja mikä onkaan lopputulos. Olenhan uskon soturi en kuolemaa pelkää harmi vaan jos ytimet lähtee ilmaan eiköhän silloin kaikki mene jos muutkin maat millä on ydinaseita laita nekin ilmaan. Onhan ydinaseet aika tiukka peloite maailmassa venäjä uhkailee aika rajusti maailmaa. Katsotaan nyt kauanko maailma katselee touhujaan. Jos lähtee maailma liikkeelle silloin menee kaikki. Nyt alan nukkumaan kello on 21.05 hyvä aika nukkua, uskon sotilas kaipaa unta kun olen herännyt aikasin yöllä monena yönä. Rukoilen herääväni parempaan maailmaan ja olisi sota ohi ja sopineet Venäjä Ukrainan kanssa, mitä sovittavaa olisi enään kaiken jälkeen. Rukoilen että JUMALANI antaa yön aikana järkeä johtajiin rauhan enkeleiden kautta. Että pääsisimme sodan peloista eroon rauhalla. ISÄ POIKA JA PYHÄ HENKI AAMEN.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...


moro
Suahan pyydettiin "karhujahtiin"...oliko minne islam-mestaan tms...joten eikö olis nyt hyvä hommata se lippu sinne Ukrainaan ja lähteä sotimaan oikean asian puolesta. Kun olet kuulemma soturimiehiä. Vai eikö enää soturihommat oikeassa elämässä kiinnosta. Sieltä saisit aseen käteen ja soppakanuunasta sapuskaa...ja olisit omassa elementissä - soturina ? Vai jäikö vaan juttujen asteelle ne sotimiset tuolla maailmalla. Juttelet kyllä aiheesta, mutta jää siihen ?

Alfa ja Omega

Nyt laitan vielä Cetilar rasvan jalkoihini. Jos ne vielä auttaisivat särkyyni jaloissani.

Laitan vielä Cetilar rasvan jalkoihini se on särkyyn. olisiko  rasva auttanut hiukan särkyihini. Otin yhden pamol särkylääkkeen jos se autta...