perjantai 15. huhtikuuta 2022

Kaikesta huolimatta on ollut minulla hyvä päivä. Kaikesta pahasta huolimatta maailmassa mitä on jatkuvasti.

Hyvä päivä ollut kun lähti päänsärkyni särkylääkkeellä ja ulkoilulla. Väsymyksenikin kaikkosi kun ulkoilin ja nukuin päivällä pienet päiväunet. Vointini aina paranee iltaa kohden vaikuttaa huonosti nukuttu yö koko kehon hyvinvointiin. Minä vaan herään öisin kuselle pari kertaa yössä. Ja se sekoittaa untani ja rytmi kärsii, mutta kunhan vaan maltan mennä heti nukkumaan saan heti unen. Alan vaan joskus kirjoittelemaan tarinoitani kynällä, toki menen sen jälkeen nukkumaan ja nukahdankin hetkessä. Nyt sammutan ajoissa koneeni ja alan nukkumaan aikaseen kun väsyttää minua huonosti nukutun yön jäljiltä. Kello on 20.05 nyt unta kaaliin ja kunnon unet ensi yönä. En ole juonut nyt illasta niin paljon enkä enää juo tänään. Sekin vaikuttaa yölliseen kusemiseeni juon paljon ja kusen myös paljon. Aiheuttivat minulle Ohkolan sairaalassa vesitystaudin mikä juotattaa paljon ja kusettaa yölläkin. Uskon että on se jäänyt päälle LITIUM 1800 mg lääkkeen jälkeenkin. On minulla ikävä hyviä linnojen aikoja näin vielä pääsiäisenä on ikävä venkitovereitani niiltä ajoilta. Olimme niin hyviä kavereita kaikkien vankien kanssa talossa kun talossa. Lukekaa raamatusta mitä JEESUS sanoi ristillä toiselle ryövärille se paikkansa lunasti taivaasta. No nyt menen nukkumaan ajoissa kello on 20.13 saan kunnon tunnit unta kun saisi nyt aamuun asti nukuttua. Siunausta kaikille kansoille ja rukoillaan että Ukrainan sota loppuisi äkkiä enempää kauhua aiheuttamatta.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...