perjantai 15. huhtikuuta 2022

Muuten päivä lähtenyt hyvin käyntiin. Aamupala vaan piti nielusta oksentaa pois. Ja väsyneenä olen ja päätä särkenyt koko päivän.

Oli päivä ruoka otin vaan soija pullia muutamat en kermaperunoita ottanut kun aamulla piti oksentaa nieluni auki. Jäi aamupala kesken minulta on myös vatsani ollut taas outo lääkkeistä johtuen. Päänsärkyä on taas ollut tänään, lähden kyllä ulkoilemaan jos sillä päänsärky hellittäisi. Yritin saada unta äsken päivällä mutta tuli Ukrainan sota vaan uniini joten nousin sängystä ylös, ja aloin kirjoittelemaan kynällä ja koneella tarinaani. Nukun katkonaisesti johtuen varmaan LITIUM 1800 mg lääkkeestä jäämä nefrogeeninen diabetes insibidus vesitystauti. Juon paljon ja kusen yöllä muutaman kerran ja uneni kärsii siitä heräämisestä. Uskon että jäi LITOSTA 1800 MG minulle vesitystauti kun sen jälkeen aloin juomaan ja kusemaan öisinkin. Voi päänsärkyni johtua katkonaisesta unestani, saan kyllä heti aina unen päästä kiinni yöllä kunhan vaan maltan mennä heti takasin nukkumaan. Lukekaa miten sairaaksi tulin venäläisen mieslääkärin määräämästä LITIUM lääkkeestä, minkä pitoisuudet se nosti pilviin 1800 mg. Minä olin hyvässä kunnossa ennen LITOA treenasin kävin töissä nukuin hyvin ja muutenkin oli vointini hyvä. Mutta kolmen suomalaisen hoitajan palaverissa sanoi venäläinen mieslääkäri määräävänsä minulle LITIUM lääkityksen suomi hoitajien puheilla. Miksi näin teitte Ohkolan sairaalan osastolla 30 miksi minut piti sairastuttaa pahoin LITIUM 1800 mg lääkkeellä. Tapasin lääkärin opiskelijan kanssa kolmisteen ja olikin se heti antoisi keskustelu. No nyt mennään näillä jäi sitten sairauksia LITIUMILLA 1800 mg tai ei mutta ilmaseksi eivät minua kiusanneet katson nyt jatkossa mitä teen. Nyt lähden ulkoilemaan heitän pienen lenkin ulkona, tekisi mieli lähteä paikalliseen kuppilaan katsomaan tilanne mutten taida viitsiä kun on tämmöinen päivä on siellä jurrisia örveltäjiä varmaankin. Kyllä täältä sairaitten luota pitää alkaa pois pääsemään terveitten pariin. Kun minä en ole mielisairas olen alkoholisti keneltä on viinapiru päästä kuollut. Olen ollut niin väärässä paikassa ja väärien ihmisten parissa. Sillä hulluus tarttuu sen olen hoitajillekkin sanonut. No joka tapauksessa hyvää pääsiäistä jos voi näin sanoa kaikesta pahasta huolimatta ja siunausta ihmiskunalle.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...