torstai 14. huhtikuuta 2022

Kaikesta pahasta huolimatta hyvä aamu aurinko paistaa ja kevättä on ilmassa. JUMALANI johdatuksesta elämässäni.

Heräsin kusihätään yöllä mikä varmaan on jäänyt päälle LITIUM 1800 mg lääkkeen lopetuksen jälkeenkin minulle. On minulla nefrogeeninen diabetes insibidus vesitystauti. Juon paljon ja kusen yölläkin monesti. Kai se jäi päälle LITIUMIN 1800 mg lopetuksen jälkeenkin, kun sama vaiva jatkuu minulla suutani kuivaa jatkuvasti ja juon siksi paljon. Ei ole mukava heräillä yöllä kuselle sekoittaa se unirytmini pahasti. Minä kyllä nukahdan muuten hyvin ja nopeasti yölläkin kusemisen jälkeenkin. Samoin illasta olen unessa hetkessä kun vaan maltan mennä nukkumaan enkä touhua muuta, esimerkiksi kirjoittelen myöhäänkin välillä. Tulee minulta kynällä juttua niin kun asiat ovat mitään pois jättämättä ja mitään lisäämättä. Tähän blogiini ei voi ihan kaikkea kirjoitella vaikka minulle ylhäältä välillä teksti tuleekin. Totuudessa pysyen ja fagtaa kirjoitellen JUMALAN johdatuksesta elämässäni. Onhan paljon minulla sattunut asioita mitä on JUMALANI johdatellut elämässäni. Olisihan mukava kirjoitella asioiden oikeilla nimillä mutta kun vetää joku herneen nenäänsä en ihan kaikkea viitsi tähän tekstiini laittaa. Mutta kynällä olen kaikki kirjoitellut niin kun asiat ovat. Jos niistä saisi joskus kirjan väännettyä, jäi minulta Keravan huumekämppään noin 5500 sivua käsin kirjoitettua tekstiäni noin 13 vuoden hupituomioltani. Jäi sinne myös kaikki minulle arvokkaat tavarani. Asuin huumekavereiden kanssa niin kauan kun perintörahani riittivät mutta jouduin lintsille kun rahani loppuivat ja alkoikin taas kilduttamiseni monessa paikassa. Rahaa kun minulla oli kaikki kumarsi minua eikä kukaan hulluna pitänyt. Ei tarvinnut hoitoon syyttä joutua pakkolääkityksiin pahojen ihmisten käsiin. Niin kauheeta olen monessa paikassa kokenut. Lukekaa niin ymmärrätte mitä minulle suurelle auttajalle hyväntekijälle tehtiin monessa paikassa. Kohta lähden aamupalalle ja lääkkeille mitkä pitkin hampain otan kun en niitä tarvitse, en ole mielisairas olen alkoholisti keneltä on viinapiru päästä kuollut. Menee minulla minimi lääkitys aripipratsol 20 mg aamusta ja olantsapiini 10 mg illasta. Nekin pilaa elämääni vatsani toiminta on ihan sekaisin niistä ja psyykettäni rassaa turha lääkkeiden syönti. Monessa paikassa olen sylkenyt lääkkeet vessanpyttyyn ja henkilökunta on niin nuijia etteivät ole sitä huomanneet ja pitäneet minua terveenä lääkkeillä. Mitkä siis olen sylkenyt pois miksi siis söisin lääkkeitä kun ilman niitä olen terve.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...