torstai 14. huhtikuuta 2022
Panohalut parantuneet lääkkeiden pois jäännin jälkeen. Ihan unessa tulee morsian uniini harva se yö.
Me vanhan liiton konnat tiedetään mikä on USKO TOIVO JA RAKKAUS tärkein on RAKKAUS. Viedään vaan lääkkeillä kyvyt ja halut nuorilta miehiltäkin mikä on kauhea asia. Minulla on ollut aina panohalut kovat mutta nykyään tulee spermaakin taas kun lääkkeet ovat minimissä. Veivät lääkkeet pitkään sperman tuotannon huonoksi. Millä sitä olisi lasta tehnyt jos ei tule kun kuumaa ilmaa.
Nykyään on halut ja kyvyt taas huipussaan, pitää sairaat lääkärit hoitajineen liian aktiivista toimintaa sairaana. Ennen panin kolmekin kertaa päivässä eikä se mitään outoa tai sairasta ollut. Kun muijatkin sitä halusi niin usein ja kiima oli jatkuvaa.
Pojan äitiäkin panin liikkeessämme yhdellä seisokilla kaksi varvia, ekaksi panin päällä varvit ja siitä käänsin vaan naiseni päälleni ja annoin sen ratsastaa loppuun asti. Olin tullut pitkältä tuomioltani Riihimäen Keskusvankilasta joten olin todella iskussa silloin. Iski pojan äiti minut, jos olisin tiennyt mihin ajauduin en olisi koko muijaa huolinut. Masennuin sen takia vuosiksi ja otin poikamme siltä pois pojan ollessa ihan pieni. Jouduin hoitoon pojan äidin takia ja viinapirun minua riivatessa.
Olin mustasukkanen piru pojan äidille mutta tein selväksi jos meille lapsi siunaantuu unohdan sen kaikki mies seikkailut. No kaatui elämäni naiseni minut jättäessä, vuosia sitä surin. No löysi naiseni miehen itselleen joten annoin pojan niille, kun isäni pilasi poikaa kaiken aikaa kun kolmisteen asuimme isäni ja pojan kanssa. Minäkin rauhoituin kun sai naiseni kunnon miehen itselleen ja muut miehet siltä jäi.
No masennuskin hävisi minulta ja tuli muut kuviot ja tapasin ihania naisia muutamat. Kumma vaan kun viinapiru kuoli päästäni alkoivat minua hulluna pitämään ja vanha sydänvikainen dementikko isäni pantiin minua myrkyttämään lääkkeillä OLANTSAPIINI pahinta oli. Miksi näin teitte halusitte elämäni pilata sairasta isääni siihen käyttäen. Mutta nyt olette suomalaiset varmaan kusessa kun maailman tilanne on mikä on panee varmaa miettimään kenen elämää olette suomalaiset pilanneet vuosia. Älkääkö minua pitäkö pahana tehän minua olette kiduttaneet vuosia. Mutta olette minussa haksahtaneet kun olen hautausmaan mies siunaan ja varjelen.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Alfa ja Omega
Nukahdin hetkeksi äsken nousin kahvin keittoon kaverilleni ja itselleni. Kaveri tietää tietokoneeltani paljon ja puhelimestani.
Olemme sen kanssa säätäneet konettani paljon. Nytkin se lähti säätämään konettaan. Tulee toisella silmällä MM- jalkapalloa telkasta toisell...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti