perjantai 15. huhtikuuta 2022

Taas tuli aamupalalla ikävä vaiva minulle jäi ruoka nieluuni ja jouduin jättämään ruokailun kesken. Pääsin juuri huoneeseeni vessaan kun jouduin oksentamaan nieluni auki.

On ollut toi nielu ongelma minulla vuosia, riisi on pahinta tulpan aiheuttajaa. Jouduin äsken jättämään aamupalan kesken kun jäi tulppa niin pahasti nieluuni. Juuri ehdin huoneeni vessaan oksentamaan nieluni auki. Kumma jos riisumurot nyt olisivat tulpan aiheuttaneet kun on riisumurot mennyt aina alas. Söin ehkä liian nopeasti ei ehtinyt vissiin ruoka laskea nielustani ja jäi se kurkkuun. Joudun monesti odottamaan ruuan laskeutumista nielussani että saan taas nieltyä. Pitää nyt syödä hitaasti ettei taas nieluni tee tenää. Riisi ei mene ollenkaan alas nielustani mutta riisimurot ovat ennen menneet alas. Kaveri sanoi minulle että mene tähystykseen muttei ole tullut mentyä, pelkään niin paljon lääkäreitä määrätyistä syistä, siksi en mielelläni lääkäreihin mene. On minulla ollut pari luottolääkäriä, mihin olen luottanut mutta nekin ovat jo eläkkeellä. On ikävä toi nielu vaivani mikä on välillä pahempi ja välillä parempi. Joudun monesti työntämään sormet kurkkuuni ja oksentamaan nieluni auki, ei ole se mukava vaiva. Onko sitten nielussani joku häikkä ikäänkun joku tulppa. Voihan olla että on nielussni joku vaiva tai sitten olen vaan allerginen joillekkin ruoka aineille. Kun olin aikoinaan allergia sairaalassa uudesti koulutukseen testeissä. Olin vähän kaikille allerginen mutta porkkana oli pahinta olen kumminkin syönyt porkkanaa aina eikä siitä mitään oireita ole tullut. Nyt vielä sänkyyn kun väsyttää minua taas LITIUMISTA 1800 mg jäänyt vaiva varmaan vesitystauti. Juon paljon ja heräilen yöllä muutaman kerran kuselle mikä häiritsee unirytmiäni. Olen siksi monesti väsynyt seuraavana päivänä. Nukun kyllä hetkesssä sänkyyn mentyäni mutta noi heräämiseni eivät ole mukavia. Muutenkin on oloni ollut vähän huono LITIUM 1800 mg lääkityksen jälkeen mikäli siitä se johtuu. Nenäni on ongelmallinen kun mursivat sen peijaksessa nenäverenvuodon takia. Silmäni on huono vasen pahinta mikä varmaan meni verenpaine lääkkeen oton jälkeen. Jäi vasempaan silmääni ikävä vaiva semmoinen harso menee silmässä koko ajan häiriten jokapäiväistä elämääni. TSH kilpirauhas arvot olivat olleet LITIUM 1800 mg lääkkeen takia vuosia koholla kenenkään asiaan puuttumatta Ohkolan sairaalassa. Olen aina vaalinut terveitä elämäntapoja ollen aina kun terveyden perikuva. Mutta tällä hupi reissullani selkin samarian pisaran juopon kokin takia sairastuin venäläisen mieslääkärin määräämästä LITIUM 1800 mg lääkkeestä pahasti. Sanoi lääkäri kyllä määräävänsä sen myrkyn minulle suomalaisten hoitajien puheilla. Miksi näin teitte olen ollut yli 40 kertaa kellokoski Ohkolassa pojan äidin aiheuttaman masennuksen takia ja viinapirun minua riivatessa. Ja koskaan ei minua ole lääkitty sairaaksi niin kun tällä hupi reissullani. Mikä perkele oli niiden motiivi asiaan huumeväkeä siellä ohkolassa paapottiin sai ne heti lupia takaisin töpättyään. Pääsi huumeväki siviiliin ja hatkaritkin vapautui ennen minua kiduin kolme vuotta Kellokoski Ohkolassa. Onneksi oli osastolla 50 hyvä omanaishoitajani J. ja venäläinen naislääkäri A. heidän kanssa tapahtui ja eteni asiani LITIUM 1800 mg lopetettiin heti. Toki sain Lohjan osastonylilääkärin S.V. ja erikoislääkärin M.F. kirjalliset lausunnot LITIUMIN 1800 mg aiheuttamasta sairastelustani.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...