keskiviikko 13. huhtikuuta 2022

Melko hyvin meni yö pari kertaa heräten unia nähden. Nukkuen kello 6.30 asti hyvin levänneenä maailman tilanne on semmoinen että vaikuttaa se uniini.

Kävin aamusta suihkussa teki lämmin suihku hyvää minulle, vaihdoin puhdasta ylle. Uneni vähän kärsii maailman tilanteesta näen unia siitä. Tänään onkin meillä huoneiden siivous päivä lähden varmaan myös kuppilaan limulle ja kaupoille. Pitää maksaa myös muutamat laskut tänään, maksoin eilen onneksi talon laskun oli se jo muutaman päivän myöhässä. Mutta nyt sekin on hoidettu tasapainoon ja hyvä niin etteivät pääse sanomaan siitä. Oli aamupala ja lääkkeet mitkä pitkin hampain otan kun en niitä tarvitse en ole mielisairas olen alkoholisti.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Nukahdin hetkeksi äsken nousin kahvin keittoon kaverilleni ja itselleni. Kaveri tietää tietokoneeltani paljon ja puhelimestani.

 Olemme sen kanssa säätäneet konettani paljon. Nytkin se lähti säätämään konettaan. Tulee toisella silmällä MM- jalkapalloa telkasta toisell...