keskiviikko 13. huhtikuuta 2022

Oli aamupala ja lääkkeet puhuin hoitajalle minuakin vaivaavasta lääkkeiden aiheuttamasta käsieni vapinoista. Ja monista muista lääkkeiden aiheuttamista sairauksista potilailla.

Selitti vaan tämä kyseinen hoitaja lääkkeiden hyöty ja haittapuolista. Minulle tuli LITIUM 1800 mg minkä venäläinen mieslääkäri määräsi suomalaisten hoitajien puheilla kuulemma minulle. TSH kilpirauhas arvot olleet vuosia koholla sekä nefrogeeninen diabetes insibidus vesitystauti mikä jäikin päälle LITIUM 1800 mg lopetuksen jälkeen. Ja kilpirauhanen vaikuttaa moneen mitä sitten sairasteluja siitäkin minulle tuli. Neurologisista oireistani valitin Ohkolan osaston 30 hoitajille joka lääkkeiden jaossa selittivät ne vaan ettei minulla hätää ole kun otetaan minusta kusi ja verikoetta jatkuvasti. Käsien vapinat kovat oli, päänsärky oli jatkuvaa seksihalut ja kyky vietiin minulta, nukuin muutaman tunnin unia. Kokonaisvaltanen huono olo oli jatkuvasti. Onneksi pääsin Lohjan sairaalan osastonylilääkärin S.V. vastaanotolle ja sain vielä siltä kirjallisen lausunnon LITIUM 1800 mg lääkkeen aiheuttamista sairasteluistani. Silmäni meni huonoksi nuoren hoitajan pakottaessa minun ottamaan verenpaine lääkkeen vaikka kieltäydyin siitä sanoi hoitaja K. osastolla 20 Ohkolassa että se on otettava kun lääkäri määrää. Sanoin sille etten ole puhunut mitään verenpaineistani ja lääkkeestä osastomme lääkärin kanssa. Selitettiinkin minulla kaihia olevan silmissä. Onneksi oli osastolla 50 Ohkolassa ainoa täyspäinen hoitaja J. talossa ja vei se minut silmälääkäriin Järvenpäähän kuka sanoi hyvin tutkittuaan silmäni ettei kaihia ole. Sain J. hoitajalta viikoksi verenpaine mittarin huoneeseeni ja laski hoitajan mittaama paineeni, yläpaine mikä oli muutaman kerran yli 140. Tippui paineeni itse mitatessa normaaleiksi. Sanoi kaksi lääkäriä silmäni tutkittuaan ettei mitään kaihia ole silmissäni. Onneksi tuli taloomme Ohkolaan osastolle 50 hieno venäläinen naislääkäri A. ja oli ainoa sisar hento valkoinen talossa hoitaja J. heidän kanssaan alkoikin tapahtumaaan jäi heti minulta LITIUM 1800 mg pois mikä minulle paha myrkky oli, niin pahasti siitä sairastuin. Sanoin venäläiselle mieslääkärille kuka LITIUMIN 1800 mg minulla määräsi suomi hoitajien palaverissamme ettei usko suomalaisia idiootteja hoitajia ja heidän puheillaan minua lääkitse. Tavattiinkin venäläisen mieslääkärin kanssa ilman hoitajia opiskelijan se otti mukaan palaveriimme. Ja synkkasi meillä heti paremmin sanoi fiksu kaveri ettei hän halua luovuuttani viedä. Täälläkin säälin porukoita kun varmaan lääkkeiden aihuttamia vapinoita on muutamissa ja yhdellä nuorella miehellä on sokeritauti. Ja silläkin on OLANTSAPIINI lääkitys mikä aiheuttaa monia sairauksia. Miksi minua myrkyttävät lääkkeillään mikä on henkilökunnan motiivi siihen, miksi pitää minut tuhota lääkkeillä. Olen monessa paikassa sylkenyt lääkkeet vessanpyttyyn ja henkilökunta on ollut sitä mieltä että olen lääkkeillä kunnossa vaikken siis olekkaan niitä syönyt. Olen ollut 12 kertaa linnoissa ykkösmiehenä ollut talossa kun talossa. Työsiirtoloissa lusinut monta tuomiota, ja ei niihin mielisairaita oteta en ole palikoilla lusinut koskaan. Miksette venkulat minua auta millään tavalla, onko sitten niin kun varmaan suomen riskeimpiä vangin vartijoita serkkuni poika sanoi, Keravan City salilla treenatessamme että meitä vanhaa liittoa on enää niin vähän. Kun vanhaliitto minut tunsi linnoissa kun linnoissa olin Riihimäen keskusvankilassa vankiohjaajana vedin korikset vintin aulassa pojille. Piti perustaa minun A ja B ryhmät että pääsi kaikki halukkaat mukaan pelaamaan. Ei jäänyt pamput edes vahtimaan meitä aulaan kun tiesivät minun kuria pitävän. Sanoin vaan hurjapäille että on tämä koris herrasmiesten peli ja se riitti hommat pelasi meillä. Tein sähkösellejä porukoille keksin käyttää siihen kuulokkeen käämilankaa se oli niin ohutta ettei sitä seinässä näkynyt vedin vielä erikeepperistä ja tuhkasta vetämäni litkun piuhan päälle, ei kiiltänyt se seinässä. ' Seutulan työsiirtolassa olin urheiluvetäjän tittelillä lusimassa. Perustimme Isäni Martti Hyvösen kanssa televisio huollon ja myynnin Keravalle. Minä perustin antenni huollon Antenni asennus Kai Hyvönen, asensin ensimmäisinä suomessa kolmosantenneja. Piti minun mennä hyvillä arvosanoilla hierojan oppiin Haikon kartanoon puhalsin meilahden allergiasairaalassa uudesti koulutukseen testatessaan minua mittarit niin pohjaan että joutuivat listoja teipillä jatkamaan juoksin mäkitestissä parhaan tuloksen kun kukaan. Puhalsin PEF mittaritkin pohjaan lääkkeellä ja ilman lääkettä. Lopetin astma sumutteet turhina kun ahdisti nekin aina vaan. Mutta kun oli Huittisten varavankilassa Kapun lyömä RAUHANKYYHKY tatuointi ranteessani, en päässyt hierojan oppiin Kun olin linnoissa ollut, sama en armeijaan saanut jäädä kyyhkyni takia olin linnan miehiä ei ollut minulla ylenemismahdollisuuksia. No olen tämänkin kertonut jo monesti mutta laitan nyt tähän vaihdoin parantajan kykyni hautausmaan hommiin menin Espoon hautausmaalle traktori kuskiksi. Oli meillä siellä pari krematorion uuniakin. Viimenen pari uunista ulos on se varmaa tuloa olla hautausmaalla töissä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Nukahdin hetkeksi äsken nousin kahvin keittoon kaverilleni ja itselleni. Kaveri tietää tietokoneeltani paljon ja puhelimestani.

 Olemme sen kanssa säätäneet konettani paljon. Nytkin se lähti säätämään konettaan. Tulee toisella silmällä MM- jalkapalloa telkasta toisell...