torstai 14. huhtikuuta 2022

Sellijumpat tehty aamusta ja huone siivottu mikä minulla on aina viimeisen päälle muutenkin. Talon salilla käyty tänään tiukat treenit tehty sielläkin.

Hyvällä fiiliksellä mennään tänäänkin siivottu ja treenattu hyvin tänäänkin. Olin jonkun aikaa treenaamatta sairasteluni takia oli selkäni kipeä jonkun aikaa ja pari päivää flunssan oireita mitkä ehkä olivat allergia oireita. Kummasti vointini parani hetkessä. Toki olen niin huippu kunnossa kaikesta Ohkolan lääkitsemisestä huolimatta. LITIUM 1800 mg pahinta mitä voi minulle olla. Onneksi sekin lopetettiin ihanan naishoitajani J. ja venäläisen hyvän naislääkärin A. kanssa. Pani omahoitajani J. tuulemaan asioissani Ohkolan sairaalan osastolla 50. Oli se ainoa sisar hento valkoinen osastolla 50 ja muillakin osastoilla. Oli se fiksu viisas hoitaja mutta niin vaan sekin lähti pois Ohkolasta saattohoito hommiin. Ja venäläinen mukava naislääkärimme lähti muihin hommiin. Ikävää oli kun juuri tulin heidän kanssa toimeen mitä ei voinut muiden kanssa tulleen. Olen ollut 80 luvulta asti kellokoski Ohkolassa noin 40 kertaa pojan äidin aiheuttaman masennuksen takia ja viinapirun minua riivatessa. Ja on vaan yksi hoitaja ollut kenen kanssa synkkasi ja tulin hyvin toimeen ihana hoitaja J. Mutta se muisti minut osastolle 50 tullessani laittaneeni sen taloon aikoinaan ensimmäisiä kolmosantenneja. Eli tiesi se etten ihan tyhjäpää ollut, niin kun niin monet hoitajat pitivät minua varmaankin semmoista kohtelua sain osakseni. Kysyi liikunnan ohjaajakin minulta olenko huomannut talossa mitään. Sanoin että takapakkia on menty ja paljon varmaan huumeiden käyttäjien takia keitä paapottiin Ohkolan sairaalassa, mitään niiltä ei vaadittu eivät edes joutuneet huoneitaan pitämään siistinä. Potilas keittiöt hirveessä kunnossa oli joka osastolla, mikseivät hoitajat vaatineet mitään niiltä. Ainoa oli tiistai mikä oli huoneiden siivous päivä silloin tuli minulle aina hyvä fiilis kun osaston 50 kaikki potilaat osallistuivat siivouksiin ahkerasti. Siitä kaikille osallistujille kiitos se oli hienoa papan silmissä. Hyvä porukka kyllä teissä potkua oli siitä se lähtee. Saisi nyt henkilökunta huumeiden käyttäjille aikaa parantua siihen ei auta kun aika ja kylmä kalkkuna eli lääkkeetön hoito katkasu. Muuten on vaan sairaala hoito myrkystä toiseen siirtymistä kun kamaakin liikkuu taloissa. Toivon että edes joku pelastuu kaman kierteestä ei se ole ihmisen elämää. Tiedän koukun kun olen varmaan toivottomin tapaus suomessa viinapirua minusta on yritetty vuosia saada päästäni. Olen aina laitoksissa ja linnoissa varsinkin, aina pärjännyt raittiina ollen mutta aina siviilissä tippunut kun tyhjän päälle ja viina kuvioihin tullut. Olin hupia kiinni pahoissa paikoissa noin 13 vuotta mutta viinapiru kuoli päästäni. Otin toki piri poikien kanssa asuessani Keravalla konjakkia aika paljonkin mutten jaksanut poikien touhuja katsella selvinpäin. Ja kun en tule konjakista köyhäksi enkä kipeäksi. Illalla otin lääkkeeni ja aamusta aikasin pyörällä kesät talvet liikkeelle ja salille treenaamaan aamusta. Olisin jäänyt hoitamaan poikia kämpilleen mutta kun tätini perintö rahat hupeni siinä touhutessa. Asuin piripäiden kanssa jonkun aikaa lukekaa miten uhrasin paljon elämästäni poikia autellen. Nyt on hyvä fiilis kunhan vaan saisin oman asunnon toki suomesta pitää päästä lähtemään pois kun on tämä niin sairas kansa vaikket mitää tee passitetaan hoitoon. Saatanat mengelet kapo hoitajineen hallitsevat ja saavat kiusata ihan minua niin monessa paikassa tutkintaani tehdessäni. Olen niin hirveitä joutunut suomen hoitopaikoissa kokemaan. Lukekaa vaikka Nikinmäen Attendon tarinaa miten minut vietiin rautoihin peijaksen eristykseen kun autoin Jammu Siltavuoren pilaamaa Reijoa. Reijon tyttö tehnyt itsemurhan ja jollekkin pienelle pahaa tehty kuulemma. Reijo oli juonut itsensä rullaattori kaveriksi. Saunotin sitä reppanaa ja autoin muutenkin kaikilla tavoilla. Joi se siellä kaiken aikaa mikron poltti yöllä onneksi heräsin savuun kun kaikki olivat melkein rullatuoleissa ja rullaattorissa. Lukekaa olen kirjoitellut yksityiskohtasemmin siitäkin paikasta. Vänskä venkuloi sinne sisään itsensä vein sen syömään yhden naisen kanssa kuka oli kanssa Nikinmäen Attendossa samaan aikaan kanssani. Sanoi Vänskä että menee se paikka televisoon, sanoin Vänskälle että katsoo että minua haastattelevat myös. Puhun näistä kun kaikki on ihmisillä tiedossa puhuu ne suusta suuhun asioita. Ja kun palaa antendon paikkoja juuri oli taas yhdestä lehdessä. Kovasti noista hoitopaikoista puhutaan vuosia ollut monessa häikkää. Miksi näin voi suomessa olla miksei palkata pätevää henkilökuntaa.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Nukahdin hetkeksi äsken nousin kahvin keittoon kaverilleni ja itselleni. Kaveri tietää tietokoneeltani paljon ja puhelimestani.

 Olemme sen kanssa säätäneet konettani paljon. Nytkin se lähti säätämään konettaan. Tulee toisella silmällä MM- jalkapalloa telkasta toisell...