torstai 7. huhtikuuta 2022

Yö taas mennyt pari kertaa kusihätään heräten. Varmaan LITIUM 1800 mg jäänyt nefrogeeninen diabetes insibidus vesitystauti.

Juon aika paljon kun suutani kuivaa jatkuvasti ja kusen yölläkin pari kertaa. On lohjan osastonylilääkärin kirjallisessa lausunnossa LITIUM 1800 mg aiheuttama Nefrogeeninen diabetes insibidus vesitystauti. Sairastuin niin pahasti venäläisen mieslääkärin määräämästä LITIUM 1800 mg lääkkeestä. On lohjan osastonylilääkärin kirjelmässä myös TSH kilpirauhas arvot olleet vuosia koholla. Ohkolan sairaalan niihin mitään puuttumatta, vaikka valitin jatkuvasti sairasta oloani. Tulee tähän asioiden toistoa mutta on asia niin vakava ettei voi tästä liikaa puhua, ja pysyy uudetkin lukijani ajan tasalla. Sanoi venäläinen mieslääkäri kolmen suomalaisen hoitajan palaverissa määräävänsä LITIUM lääkkeen minulle suomalaisten hoitajien puheilla. Miksi siis suomalaiset halusitte minut myrkyttää sairaaksi. Kysyy sitä firmani ja tiukasti olen ollut 80 luvulta asti noin 40 kertaa Kellokoski Ohkolan sairaaloissa ja koskaan ei minua ole lääkitty näin sairaaksi kun tällä reissulla. Ja vielä otitte siihen venäläiset lääkärit miksi siis näin teitte. Olin kellokoskella pojan äidin takia ja viinapirun minua riivatessa. Tämä viimenen reissuni johtui selkin samarian pisaran juopon kokin Antin takia.Lukekaa olen siitäkin paljon kirjoitellut mitä se tyyppi minulle juomisellaan aiheutti. No nyt näyttää hyvältä, mitä nyt on toi vesitystauti varmaan jäänyt päälle herättäen kuselle joka yö pari kertaa. En sitten tiedä jäikö TSH kilpirauhas arvojen pielessä olosta mitään sairautta päälle. Olin niin sairas Ohkolassa jatkuva päänsärky öisin pahinta vapinat oli pahat oli minulla neurologisia oireita. MIhin eivät hoitajat eikä lääkärit mitään kantaa ottaneet vaikka puhuin joka lääkkeen jaossa olostani. Uneni olivat huonot nukuin liian vähän en vaan pystynyt nukkumaan päänsäryiltäni. Seksi halut ja kyky viedään lääkkeillä me linnan miehet tiedetään mikä on USKO TOIVO JA RAKKAUS JA TÄRKEIN ON RAKKAUS. Miksi viette senkin ihmisiltä nuoret miehet valittaa ettei tule kun ilmaa lääkkeiden takia. Kyllä on perseellään suomen mielenterveys ja päihde puolen hoito, Ohkolassakin paapottiin huumeväkeä sai ne heti aina lupansa takasin töpättyään huumeilla talossa. Jatkuvasti huuteli yksikin tarvittavia lääkkeitä levitti jengi kamaa ihan huoletta talossa. Olisi ollut helppo kitkeä huumeet talosta kun olisivat panneet huumeväen omalle suljetulle osastolle. Mutta kun levittivät huumeväkeä pitkin taloa samalla levisi koko touhu käsistä. Minä en välitä kuka mitenkin pilaa elämänsä mutta kun minulle tuli jatkuvsti Ohkolassa ongelmia huumeväen takia. Ratsattiin minua jatkuvasti joka osastolla vaikka varmaan tiesi henkilökunta minut huumevastaiseksi. On se perkelettä että minäkin vanhanliiton konna jouduin niin paljon kärsimään Ohkolan sairaalassa. Miksi on talot pilattu huumeilla kysyn sitä vaan minäkin olen lusinut 12 kertaa eikä koskaan ole ollut ongelmia kun ei siihen aikaan huumeet olleet niin iso riesa. Ja älkää minulle piipittäkö, minun aikoihin oli mukava lusia olimme niin yhtenäinen porukka siihen aikaan. Kakut meni mukavasti kun ketään ei missään linnassa rasitettu niin sanotusti. Ja minä puhun vaan itseeni rasitteesta mitä se oli Ohkoalassa vessan ovet kiinni yön huumepojan takia. Kaikkea paskaa aiheuttivat huumeväki joka osastolla. Ja minä puhun vaan asioista mitkä kaikilla oli tiedossa talossa. Mitä juudas teki JEESUKSELLE ja mitä on OMERTAN LAKI se on vaikenemisen laki mitä ei Ohkolan huumeväki tiennyt kukaan. Samoin kun ei henkilökunnasta kukaan tiennyt mikä on kylmä kalkkuna se on lääkkeetön hoito nisteillle. Piireissä sanottiin aikoinaan että nimimerkillä tyhmiltä rahat pois. Saatanan pikkupiipertäjät riesoja olette. Lusikaa luokkiin niin kun minä niin opitte miesten tavoille 12 kertaa lusineena. Onneksi suomen riskein vartija on sukulainen.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...