lauantai 7. toukokuuta 2022

Aamu lähtenyt hyvin käyntiin kaikesta huolimatta. Aamupala syöty ja lääkkeet otettu mikä onkin tämän talon huono puoli kun on talossa pakkolääkitys.

Oli aaupala ja lääkkeet aamusta, söin riisimuroja hillolla ja marjoilla sekä pari tummaa leipäsiivua tomaatilla. Oli hyvä ja ravitseva aamupala join myös kahvin hunajalla ja maidolla. Sitten otin väkisin aripiprazol lääkkeen mitä en tarvitse, en vaan tiedä mikä henkilökunnan päässä liikkuu kun pakottavat minutkin terveen syömään hullun lääkkeitään. Illasta menee vielä minulle olantsapiini 10 mg en muuta näissä huomaa kun vatsani toiminnan kärsiminen toimii se miten sattuu. On se perkele kun monessa paikassa olen sylkenyt lääkkeet vessanpyttyyn ja hoitajat ovat pitäneet minua terveenä lääkkeillä, mitkä olin sylkenyt pois. Miksi siis minua myrkyttävät lääkkeillään mitä en tarvitse sen olen näyttänyt henkilökunnalle. Mikä perkele on näiden hoitajien päässä kun kirjoittelevat monetkin tyhjäpäät raporttejaan millä lääkärit lääkitsee minuakin herkkää alkoholistia. Ohkolan sairaalan osaston 30 palaverissamme missä olin minä sekä kolme suomalaista hoitajaa sekä venäläinen mieslääkäri. Kehui lääkäri että on minulla lääkkeet hyvällä mallilla, sanoin että on hienoa että on tiputettu lääkkeeni minimiin. Kun alkuun minut lääkittiin ihan sekaseksi olin täysin sekasin saatanoiden lääkkeistä alkuun. Sanoikin palaverissa venäläinen mieslääkäri että määrää hän minulle suomalaisten hoitajien puheilla LITIUM lääkkeen ja nosti se vielä sen myrkyn pitoisuudet pilviin 1800 mg. Siitä alkoikin vakava sairastuminen olin todella kipeä siitä LITIUM 1800 MG myrkystä. Nyt vaan katson jäikö sen lääkkeen lopetuksesta vaivoja päälle vedän hoitovirheestä vielä tilille henkilökunnan. Selittävät henkilökunta että lääkkeessä on hyöty ja haittapuolet mitä sanoi täälläkin uudessa paikassa yksi uusi hoitaja. Viitsi minulle tollaista paskaa suustaan päästellä. Minä kuka olen aina vaalinut terveitä elämäntapoja treenaten kovaa linnoissa ja laitoksissa. Olen 12 kertaa lusinut eikä minua ole koskaan lääkitty linnoissa. Seutulan työsiirtolassa olin urheiluvetäjän tittelillä lusimassa. Pidin pojat sielläkin kurissa ja herran nuhteessa. Mihin helvettiin on menty että minut halusivat myrkyttää sairaaksi, vielä panivat saastat elukat sydänvikaisen dementikko isäni minua myrkyttämään lääkkeillä. Isäni vei hautaan asti tietonsa mikäli sillä oli edes tietoa miksi ja kuka minut halusi myrkyttää lääkkkeillään. On minulla ollut hajua muutamista tyypeistä pyydystin jo aikoinaan tammisaari hango akselilla yhtä tyyppiä. Ja keravan tervarin yhtä lääkäriä epäilin kun se ei edes hoitanut minun jalkapallossa rikki mennyttä polveani vaikka jouduin kentältä ambulanssilla terveyskeskukseen. Sanoi kyseinen lääkäri minulle että on hänellä nauhalla uhkailuni kun olin siltä joskus pillereitä yrittänyt saada. Sanoi tämä lääkäri ettei polvellani tee mitään on siitä nivelsiteet ja kierukat rikki. Löivät kepit minulla ja siitä himaan otti hyvä lääkäri M.K. minut vastaan keravan tervarissa ja teki heti passituksen sairaalaan mihin pääsin aika äkkiä. Mutteivät tehneet ne mitään polvelleni kun olin jurrissa siellä, pyörätuolilla ajelin viinakassi sylissäni pitkin sairaalaa. Panin itse polveni kuntoon jumpaten sitä kuukausia, mutta hyvin se on pelannut olen hyppinyt katoilla antenneja laitellen ja ajanut crossia ja enduroa sekä pelannut kiekkoa. Risalla polvellani Espoon hautausmaalla ajelin traktoria Fiatilla kytkin koneella. Sainkin sinne oman linkku koneen kahvasta suuntaa vaihtavan ei rasittunut polveni. Sääli vaan kun tuli minulle hovin tuomio alas ja siitä otin lopputilin hautausmaalta ja lähdin lusimaan. Oli mukava työpaikka ajella traktoria hautausmaalla kukaan ei sanonut siellä minua hulluksi eikä passittanut pakkohoitoihin eikä pakkolääkityksiin. Olisin semmoisille näyttänyt kaksi vierekkäistä krematorion uuniamme sanoen semmoisille että siinä on lopputuloa ikuinen kiirastuli. Haha haha Kolme kovaa koota Kai Kuoleman Kauppias. Olenhan hautausmaan mies.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Elämäni tarinat alfa ja omega alku ja loppu.

 Eipä ole oikein runosuoni kukoistanut pitkään aikaan. Täytyy nyt yrittää keksiä tarinaa minun. Käyn kyllä ajoissa tänään nukkumaan että saa...