lauantai 7. toukokuuta 2022

Hyvä päivä aamusta jumpat tehty ja salilla käyty. Vegaani ja kasvis ruualla ja treenillä olen saanut painoni tippumaan treeni painostani 116.8 kg -93 kg tehoja löytyy samalla lailla kun ennen.

On kevyempi olotila ja muutenkin parempi fiilis kun on lähtenyt läskejä, jos niitä nyt oli kun oli treeni painoni tosiaan parhaimmilaan 116.8 kiloa. Oli siinä kyllä varmaan muutakin kun lihas massaa löysää on lähtenyt, keskivartalo lihavuutta on lähtenyt hyvin. Nykyään on painoni viime punnituksen aikaan 93 kiloa mikä alkaa olemaan minulle hyvä paino. Vedin aamusta aikasin jumpat ja vielä kävin talomme salilla treenaamassa. Hyvä päivä ollut kaikesta huolimatta maailman tilanteesta huolissaan olen. Kävin pyörällä liikenteessä on se talon romu pyörä, kyllä sillä nyt polkee kun on varovainen sen kanssa. Huomenna menen kaupoilla ostamaan porukalle kahvia ja pullaa voisi ostaa pari pitkoa, kun on äitien päivä huomenna sunnuntaina. Minä en ole varmaan 20 vuoteen äitiäni tavannut mutta siskoni vaan piipittää ja vittuilee minulle kun äidistäni kyselen ettei sitä voi tavata kuulemma. Onhan todella kumma ettei oma äitini halua ainoaa poikaansa nähdä. Jotain pirun kummaa on siskoni toimissa, mikä kyllä vielä sen kanssa selvitetään. Siskoni pani isäni rivitalo pätkänkin rahoiksi en päässyt edes perunkirjoituksiin enkä tätini perunkirjoituksiin. Siskoni vaan selittää että kaikki on mennyt lain mukaan, mitä ne asiat eivät todella ole lain mukaan mennyt. Olisin maksanut muut perijät ulos kiinteistöistä kun oli minulla luotot kunnossa, olisin tehnyt pankin kanssa jonkun diilin. Rahani sain mutta eihän ne riittänyt mihinkään hotelleissa asuen ja muutenkin nisti poikia syöttäen juottaen keiden kanssa jouduin olosuhteiden pakosta asumaan. Rosvot ja edunvalvonta veivät isäni perintö rahani, edunvalvonta mikä minulle kusetettiin kuukauden vuokra rästien takia, lassilan sossu kusetti minulle edunvalvonnan, kuulemma se olisi minun helppo purkaa kun perintöni saan. Yksi rotta Harri K. oli vääryydellä nostanut tilinsiirrolla perintöjäni 4 tonnia ja vienyt lompakostani käteiset. Lukekaa olen siitäkin rotasta kirjoitellut yksityiskohtasemmin. Oli minulla pitkällä hupituomiollani hyvin rahaa tilillä, mutta kun alkoi siviili häämöttämään lypsi edunvalvonta kaikki rahani. JUMALAN KOSTOA kaikille minulle paskaa tehneille sillä jaksoin lusia pitkän hupituomioni. Sama tämä reissu on rankin mitä minulla on ollut 80 luvulta asti sairaaloissa olleena pojan äidin aiheuttaman masennuksen takia ja viinapirun riivatessa päätäni. Oli tämä reissuni niin rankka TSH arvot kilpirauhas arvot olleet vuosia koholla nefrogeeninen diabetes insibudus vesitystauti aiheutettu minulle kusen yölläkin paljon. Neurologisia oireita jäi venäläisen mieslääkärin määräämästä LITIUM 1800 mg lääkkeestä mitä sanon myrkyksi mitä se minulle oli. Määräsi venäläinen mieslääkäri kuulemma LITIUM lääkkeen suomalaisten hoitajien puheilla. Silmäni vietiin huonoksi turhasta verenpaine lääkkeestä. Mikä lopetettiin heti, mutta silmääni jäi vaiva siitäkin myrkystä verenpaine lääkkeestä. Ainakin kumma vaan meni silmäni heti lääkkeen oton jälkeen huonoksi. Toistan tässä vähän itseäni mutta uudetkin lukijani pysyvät kärryillä tarinoissani. Ja on asiat niin rankkoja että minut ykkös miehen lääkitsevät vielä venäläiset lääkärit sairaaksi. Miten saatanassa se voi olla mahdollista onko maamme myyty ja kaikki tuhottu isoisäni kädellään lunastaessaan maan minullekin. Mitä ovat isiemme perinnöt ja perinteet kysyn sitä vaan kaikilta kynnelle kykeneviltä. On minulla Lohjan osastonylilääkärin S.V. ja erikoislääkärin M.F. kirjalliset lausunnot sairastuttamisestani LITIUM 1800 mg lääkkeellä. Kysyy sitä majuri tuttuni olenko Ohkolan motiivin saanut selväksi.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Elämäni tarinat alfa ja omega alku ja loppu.

 Eipä ole oikein runosuoni kukoistanut pitkään aikaan. Täytyy nyt yrittää keksiä tarinaa minun. Käyn kyllä ajoissa tänään nukkumaan että saa...