maanantai 9. toukokuuta 2022

Aikainen herätykseni taas tänä aamuna. Kyllä alkaa seinät kaatumaan päälle täällä mielenterveys ihmisten paikassa. Kaipaan omieni pariin kunnon uskon sotureiden.

Olen aina ollut suomessa kun vieraassa maassa, linnoissa viihdyin tiukkojen kavereiden kanssa 12 kertaa lusineena. Riihimäen Keskusvankila oli minun aikoihini paras talo lusia toki viihdyin myös työsiirtoloissa. Oli lusimiset parasta aikaa elämästäni kun ei minua niin sanotusti rasitettu koskaan taloissa. Lukekaa raamatusta mitä JEESUS sanoi ristillä toiselle ryävärille. Oli se paikkansa lunastanut taivaan temppeleistä. Nämä mielenterveys paikat eivät ole minun mestojani, en meinaa jaksaa olla sairaitten kanssa jatkuvasti kun ovat toiset niin vaikeita ihmisiä. Tässäkin talossa syöttävät hirveät määrät lääkkeitä porukoille. Panostetaan täällä lääkkeisiin ja töihin mitä tekevät porukka pienellä palkalla. Sain jo aikoinaan porukalle viertolan työsalilla palkan hiukan nousemaan. Tutkin tekemiensä tuotteiden hinnat kaupasta eivätkä ne ihan halpoja olleet. Ja sairaat painoivat urakalla hommia sielläkin salilla. Otin yhteyttä työn teettäjään ja puhuin asiasta ja niin vaan palkka nousi jonkun verran, oli varmaan molemmat osapuolet tyytyväisiä. Näytin että joku hoitelee näiden sairaidenkin asioita ja pitää niiden puolia. Toki tekevät monet mielellään töitä pienellä palkalla, minä en enään paska duuneja alkanut tekemään talossa. Olen kyllä pari kertaa viikossa siivousryhmässä siivoamme talon kerrokset. Tänään tiistaina on minulla keittiö vuoro missä olen kiinni koko päivän kello 7- 19.30 välisen ajan. Keskiviikkona ja perjantaina on siivous ryhmä, ja torstaina on huoneiden siivous että kyllä tässä on ohjelmaa ihan tarpeeksi. Tämä on rasittava paikka kun ei täällä ole ketään meikäläisiä alakerrassa on yksi vanhanliiton mies mutta olemmea eri kerroksella. Kun eivät nämä tunne poikaakaan eivät eivät nämä tunne isääkään. Ketään ei ole uskossa porukoista se on minulle aika rasittavaa touhua täällä. Onhan työt porukalle hyvää tarebiaakin tekee sitä mielellään jotain, minä vaan en vaan viitsi tehdä hommia pienellä palkalla en ole niin mielenvikainen. Työmies on palkansa ansainnut se on hyvä sanonta. Nyt menen vielä tunniksi nukkumaan keittiö vuoroon asti. Olen aika väsynyt vielä aikaisen herätykseni takia on muuten päivä pilalla väsyneenä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Elämäni tarinat alfa ja omega alku ja loppu.

 Eipä ole oikein runosuoni kukoistanut pitkään aikaan. Täytyy nyt yrittää keksiä tarinaa minun. Käyn kyllä ajoissa tänään nukkumaan että saa...