maanantai 9. toukokuuta 2022

Päivä mennyt hyvin kaikesta pahasta maailmassa huolimatta. Treenattu jumpat aamusta ja talomme salilla käyty pyörälenkki heitetty kylillä. Tarinaani tälle illalle elämästäni miten JUMALA sitä on johdatellut.

On mennyt päivä niin hyvin kun voi kun on talossamme pakkolääkitykset aripiprazol 20 mg aamusta sekä illasta olantsapiini 10 mg. On niiden pitoisuudet pienet mutta psyykettä ne rassaa kun pakottavat ne täällä ottamaan. Muuten on talossa olo kun hotellissa olisi punttisali talossamme ja saunat sekä mukava omahuone suihkulla ja vessalla. Ruoka on hyvää ja riittoisaa olen vegaani ruokailija, olin ennen tänne tuloa Ohkkolan sairaalassa vegaani ruokailija. Painoni olin tiputtanut treenipainostani 116.8 kiloa nykyiseen 93 kiloon. On kevyempi olotila ja verenpainenei ovat hyvät 127/ 67 pulssi oli minulle kova 67 minulla on ollut monesti alle 60. Mutta olin siinä mittauksessa väsynyt ja köhässä missä oli pulssini 67 mikä sekään ei ole hälyttävä pulssi. Määrättiin minulle Ohkolassa verenpaine lääke kun oli hoitajan mitatessa paineeni piirun verran muutaman kerran yli 140 yläpaine mitä pitivät rajana. Käski nuori naishoitaja minun ottaa verenpainelääkkeen mistä yritin kieltäytyä kun en ollut puhunut mitään osaston lääkärin kanssa paineistani. Kumma vaan menikin siitä lääkkeestä varmaan silmäni heti huonoksi mustia viruksen näköisiä palloja meni silmissäni. Lopetettiin se verenpainelääke mutta jäi vasempaan silmääni ikävä harsomainen häiriö. Onneksi pääsin osastolle 50 missä oli hyvä hoitajani J. ja tuli oastolle 50 mukava venäläinen naislääkäri A. Heidän kanssa minulla synkkasi hyvin. Antoi omahoitajani J. minulle verenpaine mittarin huoneeseen viikoksi tein oikein listan mihin merkkasin aamu ja ilta paineeni.Ja kumma vaan olikin paineeni hyvät eli oli verenpainelääke minulle turha. Sanoin että yritän kaikilla muilla konsteilla saada yläpaineeni normaaliksi kun lääkkeillä. Ja hyvin oli paineeni viime mittauksessa tippuneet hyviin lukemiin. Oli vaan ikävää kun lähti omahoitajani J. saattohoito hommiin talosta ja mukava venäläinen naislääkärin lähti pois talostamme Ohkolasta. No nyt sammutan koneeni ja alan nukkumaan kun on minulla huomenna taas keittiövuoro. Toivotaan nyt että sodat loppuu ja saavat rauhan maailmaan. Kun minuun herkkään ihmiseen vaikuttaa sota Ukrainassa yön uniini.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Elämäni tarinat alfa ja omega alku ja loppu.

 Eipä ole oikein runosuoni kukoistanut pitkään aikaan. Täytyy nyt yrittää keksiä tarinaa minun. Käyn kyllä ajoissa tänään nukkumaan että saa...