keskiviikko 4. toukokuuta 2022

Siivousryhmämme siivous kohteen sain tehtyä 3 kerroksen imurointi ja moppaus sekä koneella pesty käytävä ja ruokatila. Pari tuntia siinä meni kun vauhdilla panen menemään hommat.

Taas on tältä päivältä siivoukset tehty hyvä niin taas on siistiä ja puhdasta osastoilla. On toi simppeli homma kerroksien siivoukset imuroida sekä mopata ja vielä koneella ajaa käytävä. Pyyhin myös rätillä ja pesuaineella tuolit ja pöydät saa istua ja syödä siisteissä pöydissä ja tuoleissa. Tekisi mieli lähteä kaupalle hakemaan hunajaa ja proteiini juomia sekä jotain mässyä suklaata ainakin. Mutta katson nyt mitä teen kun rahaa pitää säästää jos ja kun alan pois lähtemään talosta. Kunhan nyt saisin oman asunnon jostain olisi se kun luojan lykky. Pääsisi maistelemaan konjakkia lääkettäni on se minulle niin hyvä lääke. Vihreä tee hunaja kuuma vesi ja konjakki kyllä sillä fiilis ja olo paranee. Nyt alan lähtemään alakertaan ruokailemaan vaikka tekisi vatsalleni pieni paasto hyvää, kun on lääkkeillä vatsani pilattu toimii se miten sattuu. Menee aina pitkään lääkkeiden lopetuksen jälkeen ennen kun palautuu vatsani normaaliksi, olen ollut lapsesta asti herkkä vatsainen. Reagoin vatsalla kaikkeen vaikka en sitä edes tiedosta, kumminkin vatsani reagoi kaikkeen outoon. Nyt pienet tirsat ja sitten pyöräilemään jos kävisi puistokulman tanssipaikassa limun juomassa. Palataan asiaan olen aika väsynyt yöllisen herätykseni jälkeen.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Kello on 14,56 ruoka on kello 17. Nälkä ei ole yhtään mutta syödä täytyy.

 Parin tunnin päästä on ruoka katsotaan mitä ruokaa tulee meillä. Katsotaan nyt mitä syödään nälkä ei ole yhtään.. Tuleekin puuro keitolla i...