tiistai 5. heinäkuuta 2022

Nukkumaan eilen illasta 21.10 heräten ensimmäisen kerran kello 3 nukkuen vielä 4.15 asti. Leikkasin hiukseni ja kävin suihkussa tein myös aamujumppia.

Kello on nyt 4.55 ja olen ihan virkeä joten aloin kirjoittelemaan tarinaani. Menen kumminkin vielä nukkumaan kun tulee muuten niin pitkät aamun tunnit, ja saan normi tunnit unta. Leikkasin hiukseni aamusta ja kävin suihkussa teki ne hyvän säväyksen. Vedin myös aamusta jumppaa tekee ne minulle niin hyvää kaipaa koko bodini aamujumppia. Nyt menen vielä sänkyyn ja nukun jonkun aikaa että saan normi tunnit unta jää muuten uneni liian vähäiseksi. Palataan asiaan myöhemmin nyt unta vielä pariksi tunniksi. Siunausta kumminkin tälle päivälle toivotaan että saavat sotansa loppumaan.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...