tiistai 5. heinäkuuta 2022

Keittiöllä tehty ilmasta työtä kello 7-19.30 pitkä oli taas päivä. Tarinaani tälle päivälle VIA DOLOROSANI on jatkunut turhan pitkään.

En tänään ole ehtinyt paljon blogiani kirjoitella. Olin pitkän päivän keittiöllä töissä kello 7-19.30 välisen ajan. Oli siinä koko päivän kiinni pieniä taukoja välillä. Muuten oli hyvä päivä saarnaten porukalle lääkkeiden kiroista ja JUMALASTAKIN puhuen. Tässä talossa ei vaan PYHÄ HENKI kosketa ketään lääkkeillä varmaan viedään tunteetkin kokonaan. On lääkkeet niin perseestä yrittäisin kaikkia muita konsteja kun kovaa lääkitystä mikä menee monella. On täällä vielä pakkolääkitys ja pakkotyöt sairaille. Minä sain aikoinaan nuoren 26 vuotiaan naisen pois sähköhoidostakin RAKKAUDELLANI. Näissä taloissa ei vaan JUMALAN RAKKAUS kosketa ketään. Siksi pitää alkaa jo jotain tapahtumaan elämässäni menee se täällä ihan hukkaan. Kun ei ole ketään meikäläistä talossamme että pääsisi JUMALAN RAKKAUTEEN IHMISTEN PARISSA. Kello on 21 tasan nyt käyn nukkumaan että pääsen aamusta pyöräilemään kylille. HYVÄÄ YÖTÄ SIUNATUT ELÄMME TÄTÄ SAMAA AIKAA TÄMÄ SUKUPOLVI SIKSI PITÄISI SOVUSSA IHMISTEN ELÄÄ.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...