tiistai 23. toukokuuta 2023

Alan nyt saamaan tarpeeksi kohtelustani panen nyt ison pyörän käyntiin. Lähden heti aamusta liikenteeseen ja tapaan sotureitani Keravalla.

Alkaa kyllä jo niin saatanasti vituttamaan tämänkin palvelutalon sairas toiminta, saan ottaa vaan pahaa vastaan ja valehtelua kaiken aikaa. Saavat vielä saatanallisen sossun mukaansa paskan tekemiseensä. Olemme paljastaneet suomen sairasta terveyden hoitoa mikä on monella tasolla ihan hirveää ollut. Niin paljon tulee pahuutta vastaan jatkuvasti. Vääriä lääkkeitä tarjottiin ja sanoi suoraan hoitaja olevansa natsi, oliko sitten ihan tosissaan tai niin saatanan tyhmä. Että viitsii minulle tommoista heittää se kyllä niin pahasti minun sieluuni kolahti. Valehtelivat tässä palvelutalossa minulle kaksi varoitusta ja talosta ulos heittämisellä, sadistista toimintaa tulee vastaan pahasti. Tuli juuri soitto jengini porukoilta lähden kohti uusia sotia palataan asiaan kunhan mestoille pääsen. Eiköhän tänään ala tapahtumaan jo jotain. Sotaa ja rakkautta siunattua päivää kansakunnat.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...