lauantai 6. heinäkuuta 2024

Eilinen päivä podettu edellisillan kapakkakierrosta. Nyt ihan skarppi kunto eilen syötiin hyvin parilla kaljalla parannellen hyvin nukuttu yö. Kohta töihin aamukokkina toimien.

Kaveri oli yötä luonani toi se eilen ruokaa paljon tullessaan. Joten syötiin kunnolla eilen, mikä tärkeää onkin muuten olisi huono olo tänäänkin. Nukuimme hyvin toki minä aina öisin tykkään valvoa. Kirjoitan öisin mielelläni ELÄMÄNI TARINAT ALFA JA OMEGA ALKU JA LOPPU. Kaveri nukahti vielä äsken kohta herätän hänet, kun lähden keittiölle puuron ja kahvin keittoon. Lähtee kaverini aamupalalle mukaani heti aamusta. Mukavalla mielellä kaiken jälkeen ei kannata juoda mitään sekaisin. Kyllä siitä huono vointiseksi tulee. Mutta elämä voittaa aika parantaa haavat. Siunattua päivää maailma. ISÄ POIKA JA PYHÄ HENKI AAMEN.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...