keskiviikko 29. tammikuuta 2025

Kyllä oli taas perkeleellinen yö talossamme. Yötä myöten hakattiin naapurini ja minun ovea. Yhtä saatanan touhua oli taas talossamme.

Rahaa kinusi joku nuori tyttö minulta yöllä hakatessaan oveani. Nuoria miehiä oli oveni takana pitkin yötä ihmettelen miksei henkilökunnan kaksi miestä poliisia paikalle kutsunut kun joutuivat hekin puuttumaan meteliin. Niin pahaa häiriköintiä oli talossa naapurin kaverin ovea hakkasivat urakalla pyrkien vissiin sinne sisään. Tuli Ambulanssi taloomme katsasti ne vissiin naapurin kaverin, eivät sitä kumminkaan vieneet mihinkään. Henkilökunnan toimintaa todella ihmettelen etteivät tosiaan viranomaisia taloomme kutsuneet jos jollain pelko perseessä oli. Menihän siinä yö ihan vituilleen valvoessa pitkin yötä ei paljon nukuttua saanut. Ei olekkaan minun asuntooni ennen pyritty tai rahaa tultu pummaamaan.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...