keskiviikko 29. tammikuuta 2025

Päivä mennyt kaveri kävi ruokajonossa toi se minulle sieltä tavaraa. Hyvä niin sain syödäkseni nälkääni.

Lasagnea leipää mandariinin toi kaveri ruokajonosta. Sain syödäkseni niitä leipäkin oli hyvää pehmeää. Lasagnen panin uuniin kypsymään lämpesi se uunissa hiukan. Söin myös yhden mandariinin mikä oli hyvä. Hyvä oli tarjoilut uunista otettuna. Alkoi minua ramasemaan ruuan jälkeen silmät meni ihan kiinni. Meinasin nukahtaa sohvalleni. No antaa olla mietitään asioita kunnolla. Nyt kohta nukkumaan ja lepoa sydänvikaiselle mikä minä nykyään olen.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...