keskiviikko 12. helmikuuta 2025

Päivät menee omalla painollaan. Asunnon katsomista odottaen olisihan se kun lotto voitto kun asunnon saisin.

Kyllä sitä kaipaa tässä iässä jo omaa asuntoa rauhan ja rakkauden tyyssijaa. Olen pitkään haaveillut omasta asunnosta. Teen omasta asunnosta rauhan ja rakkauden tyyssijan en huru kämppää tee mistään hinnasta. Pitää ikäihmisen jo rauha saada itselleen. Toivotaan nyt vaan että natsaa aunnon hakuni eikä ongelmia tule vastaan.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...