tiistai 25. maaliskuuta 2025

Aikaisin illasta eilen nukkumaan ja herätykseni yöllä kello 1.30. Pikkasen torkahdin vielä mutta vähiin jäi taas uneni.

Nyt aamusta aikaisin kauppaan ostamaan ruokatavaraa. Kaikkea tarvitsen mutta rahani ovat vähissä, joten sen mukaan on ostettava. Säästän nyt rahojani kaikella tavalla kun tulee vuokran maksu varmaan kokonaisuudessaan minulle. Kun ei varmaan asumistuki ehdi vuokran maksuun, saanhan sitten itse takautuvasti asumistuet. Panin asumistuen maksun omalle tililleni että saaan omani pois sieltä. Nyt pukeutumaan ja pyörä kellarista ja menoksi kaupoille. Alkaa kyllä väsyttämään minua niin paljon etten jaksaisi millään kaupoille lähteä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...