perjantai 12. syyskuuta 2025

Päivä lähti väsyneenä käyntiin söin perunaa ym. Kauppaan pitäisi lähteä käymään tyhjiä tölkkejä olisi jätesäkillinen. Apteekista pitäisi hakea huonoon oloon särkylääkkeitä.

Rahaa ei paljon ole mutta pärjään näillä, ruoka vaan on aika kallista. Mutta jäähän rahaa kun jätän brändin pois, muutenkin alkoi se mättämään kondis menee brenkusta niin huonoksi. Harmi kun heräsin jo yöllä kello 3 pieniä tirsoja otin aamusta. Mutta kyllä väsyttää nytkin minua kunnolla, jos saisi kunnon päiväunet nukuttua. Tekisi päiväunet todella hyvää pelastaisi ne päivän. Menen kohta sänkyyn ja yritän saada unenpäästä kiinni. Täytyy mennä ihan peiton alle tulee uni silloin paremmin. Jatketaan tarinointia unieni jälkeen.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...