torstai 11. syyskuuta 2025

Onneksi torkahdin vielä aamusta muuten olisi päivä ollut pilalla väsymyksen takia. Nyt tarinaani blogiin köhä vaan vaivaa mikä haittaa työskentelyä.

Olen ollut pitkään kipeä en vaan ymmärrä mikä minua vaivaa. Eteisvärinä ja astman epäilevät taas puhjenneen. Lääkkeet on niihin sydänlääke ja astma sumute toivotaan että niillä pärjään. Pitäisi minun saada rahaa blogini kirjoituksista summa on tullut täyteen millä ulos maksavat. Olisihan sekin hyvä raha kun pienissä rahoissa olen lisä on tarpeen. Pitäisi viedä kauppaan toi iso kassi tyhjiä tölkkejä, kunhan vaan jaksaisi roudata sen kaupalle. On tölkkejä kertynyt aika määrä porukka on olutta juonut aika paljon. Ruokaakin pitäisi ostaa alkaa ne olemaan loppu, kunhan nyt vaan toi vatsa rauhottuisi on se möyrynnyt monta päivää. On minulla vatsan toiminta lääkkeitä ja rauhoittavia ravintokuituja. Univelkaa on viimeyöltä kun heräsin jo kello kolme yöllä. Pitäisi saada uneni tasapainoitettua ja normaaleiksi, nukun liian vähän siksi sairauksiakin tulee uni on niin tärkeä ihmiselle. Rassaa väsymys koko kroppaa, aivotkin tarvitsee lepoa.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...