torstai 2. lokakuuta 2025

Heräsin yöllä söin vähän ja katsoin tilitietoni asumistuki oli tullut. Maksoin heti sähkölaskun ja aloin kirjoittelemaan kun väsy on ohi kello on nyt 0.47. Kohta yritän kumminkin nukkua kun aamulla aikainen herätys pitää rullatuoli kaverini työntää kaupalle.

Yö joutaa kirjoitellen tarinaani nukkumaan hetken päästä että herään aamusta kun työnnän rullatuoli kaverini kaupoille. Menemme aamusta heti asioille sinne kauppaan ja R- kioskille lataamaan puheliamme. Apteekki aukeaa 8.30 menen sinne hakemaan sydänläkkeitä ym. Pitää aamusta ostaa kaupasta ruokatavaraa viinan ja kaljan juonti on nyt kohdaltani loppu. Kuukauden päästä on terveysasemalla kontrolli että olen päihteetön, että voidaan uusi verenohennuslääke aloittaa. Lääke on minulle elintärkeä joten juominen on loppu, elämän pitää voittaa. Enkä juoppona hautaan mene se on varma elämässä on muutakin kun seurustella pullon kanssa. Niin paljon tulee harmia juomisesta ja terveys menee. Vanhaksi kun tulee ei sitä enää kestä juomista niin kun nuorena. Olin viime ryyppäämisen jälkeen niin kipeä että se riitti, elimistöni meinasi pettää.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...