Porukka sanoi aamulla että oli uusi potilas vaatinut sämpylöitä yöllä. No yritetään vaan tulla kaikkien kanssa toimeen. Huono homma kun ei ole täällä tietokoneelle pöytää, pitää sängyllä kirjoitella ja se on hankalaa siinä kirjoitella.
Muutenkaan ei ole tilaa tietokoneelle missään huoneessamme, ei omaa pöytää ole koneelle. Kello on 7.25 tulee kohta aamupala saan taas murua rinnan alle, onkin hiukan nälkä minulla. Puuroa ja muuta tulee kahvin olen jo juonut aamusta automaatista.
Täytyy nyt vaan tämä päivä kirjoitella elämäni tarinaa Alfa ja Omega alku ja loppu. Lepään tämän päivän kun väsyttää minua pahoin ,univelkaa on minulla monelta yöltä. Kirjoitan ja nukun vuorotellen sillä saan uneni tasapainoon.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti