Käski hoitajat pysymään vaan meidät huoneissaan, joku oli taas seonnut päästään. Kaveri kertoi että oli joku sekopää saanut varmaankin hepulin. Poistaisivat väkivaltaiset sekopäät osastolta, ne aiheuttaa niin pahoja tilanteita talossa. On väkivalta pahinta tällaisessa talossa mitä voi olla, kärsii siinä muiden hoito pahoin. Luo väkivaltaiset kovia paineita muihin potilaisiin.
Minäkin kuljin linnoissa väkivalta miehen maineessa, vaikkei minulla ole koskaan väkivaltaa linnoissa ollut eikä siviilissä selvinpäin. Kello on 20.44 toivotaan nyt että on rauhallinen yö meillä. Kyllä tommoiset hälytykset saisi loppua se on kauheaa kun isot hälyttimet lyövät päälle. Silloin sitä aina odottaa pahinta, palohälytyskin on samanlainen ääni, kun tänään kuulunut. Toivotaan nyt jos joku on seonnut päästään, ettei semmoinen enää tälle osastolle tule. Nyt laitan koneeni nippuun sängyn alle, alkaa kämppäkaverini varmaan kohta nukkumaan. Minäkin yritän saada unta ajoissa, harmittaa vaan kun lääkitys vie uneni huonoksi. Samaa sanoo moni etteivät lääkkeillä pysty kunnolla nukkumaan.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti