Olen ennenkin päässyt kivuista ja kolotuksista lihattomana ollen. Lopetin aikoinaan kokonaan lihan syönnit pitemmäksi aikaa, ja oloni parani huomattavasti kasvis ravinnolla. Yritän nyt samaa lopettamalla lihan syönnin kokonaan jos se taas auttaisi kolotuksiin ja kipuihini
Nytkin otin eilen iltaruokana vaan kasvispitoista, samoin äsken lounaalla otin kasvispitoista ruokaa. Eiköhän se kevennä ruokailuani pikkuhiljaa, eihän sitä heti tapahdu parannusta ruuan suhteen. Mutta pikku hiljaa kevenee ruoka tottumukseni. Olin pitkään yhdessä paikassa ihan kasvisravinnolla, ja hyvin jaksoin niihin aikoihin. Puntti kulki hyvin ja nivelet ja paikat olivat kunnossa.
Vaatii se pitempää aikaa kevennettäessä ruokavaliota, ei se tapahdu hetkessä vuodenkin kun jaksaa ja pystyy olemaan kevyemmällä alkaa siinä jo jotain tapahtumaan.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti