Huomenna pyydän alakerran punttisalille vuoroa, aamusta heti kovaa punttitreeniä sillä se kipu poistuu. Kun saa lihaksisto liikettä sekä nivelet toimintaa. Harmittaa vaan kun syytettiin minua hupia kaikesta enkä saanut ketään puhumaan minun puolestani.
Asianajajatkin olivat minua vastaan, suoraan todistajatkin valehtelivat päälleni. Minä en saanut edes puheenvuoroa asiassani, miksi siis näin voi olla. Että kytätkin suoraan sanoi että sinulle Kaitsu leivotaan hupituomio. Juontaako kaikki nuoruudestani yhden homon takia poliisit vaan varoitti minua nuorena tulevaisuudesta. Olen siitäkin kirjoittanut paljonkin ja tuntuu että nuorena sanomiset toteutuvatkin nyttemmin. Niin paljon olen saanut paskaa ottaa nykyään vastaan, että alan uskomaan nuorena poliisin puhumisiin.
Ikävää vaan jos elämäni on pilattu vaikken minä ollut tehnyt mitään. Homo ja homot yrittivät tehdä minulle pahaa. Mutta eivät onnistuneet siinä vaan kohtasivat paskaisen lopun. Tauti ja taudit sairaudet söivät heidät. Ikävää on jos jonkun kiltin nuoren pojan elämä pilataan joidenkin sairaiden toimesta.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti