torstai 25. joulukuuta 2025

Söin tänään täysin kasvispitoista ruokaa, joulu laatikoita Ym. Tekisi mieli vielä pitsa tänään tilata, on minulla sen verran nälkä vielä. Pitsa ja kokis maistuisi herkkua se olisi ja vähän mässyä.

Olisi nyt pyöräni tallessa Tuusulassa mestoilla mihin sen jätin. Tässä uudessa paikassa pyörä olisi kesällä todella tärkeä. Pääsisi täältä pyörällä hyvin kulkemaan kylille, kaupoille ostoksille. Muuten saa seniori ohjaajat hommata minulle uuden pyörän. On kunnolleni todella tärkeä pyöräily, kun olen polvi rikkoinen. 

Oikea polveni on vammautunut pahoin jalkapallossa kentällä pelatessa. Ja vasenkin polveni vaatisi keinonivelen. Näin sanoi hoitaja lääkäreineen, että polvet ovat molemmat pahoin rikki. Syön nyt polviini Glukosaminia kollageenia, sen tuotteen pitäisi pitkällä tähtäimellä auttaa ja vahvistaa rustoa polvessa. Olen ennenkin syönyt tuotetta mikä tuli hollannista mutta se oli turhan kallista minulle. Nyt olen ostanut tuotetta apteekista, en osaa vielä sanoa toimiiko tuote. Olen syönyt sitä vasta niin vähän aikaa etten vaikutusta vielä tiedä.

Olisi se luojan lykky että polviini joku parantava voima tulisi. Ihmeparantumisia on kyllä kohdallani sattunut muutamia. Astmat, allergiat, migreenit. Paha viinapirukin on päästäni hävinnyt. Ennen join pakosti mutta en enää, voin juoda mutta myös olla juomatta. Ja mieluummin olen juomatta en juoppona halua hautaan mennä. Olen sen juopon elämän nähnyt ja se ei mukavaa elämää ole. Juoppona en halua elää ja ihmisten hyljeksimänä

Yritän nyt päästä täältä uudesta paikastani, uskovaiseen yhteisöön mitä tämä ei tunnu olevan. Kaipaan hengellistä seuraa kaltaisiani. 

Missä saa ylistää ja kunnioittaa JUMALAA HERRAAMME. Silloin minunkin uskoni vahvistuu herrassa. Mutta herkkänä ihmisenä lipeän helposti pahuuden teille, ja niin sanotuille huonoille teille. Viina tulee helposti minulle kuvioihin, seura tekee helposti kaltaisekseen. Paska sakissa kun vaeltaa joutuu itse samaan paskaan.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...