Sovittiin lääkärin kanssa että hommaan itse Glukosaminin Kollageenin apteekista ja henkilökunta jakaa sen minulle toimistosta. Se järjestely sopii minulle hyvin, uskon Kollageenin tehoon sitä aikoinaan vuosia syöneenä. Pitää vaan sitä tuotetta syödä jatkuvasti, muuten tehot tuntuu häviävän. Puhui kyllä lääkäri ettei ole polviini enää muuta tehtäessä kun tekonivelet, uutta kuulemma molempiin polviini. On kuulemma polveni jo niin sökönä ettei auta muu kun tekonivelet.
Katson nyt lähdenkö enää niin isoon operaatioon, näinkin vanhana ja sairaanakin. Toki olen hyvässä iskussa vieläkin ikäni urheilua harrastaneena, laitoksissa kovaakin treeniä tehden.
12 kertaa lusin kuritushuone tuomiotkin kuri loppui vuonna 75. Linnat ja muut laitokset, ovat pitäneet minut hyvässä kunnossa, vuosia niitä kiertäneenä. Treeniä terveet elämäntavat terveellinen ruoka.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti