perjantai 5. joulukuuta 2025

Kaveri haastoi minut taas tänäänkin sakkia pelaamaan. Ei ajatukseni pelannut tänään sakissa ollenkaan, muutenkin katkoo minulla tänään ajatus pahoin. Johtuen varmaan psyyke lääkkeistäni Deprakine ja Olantsapiini. Niillä katkoo kyllä ajatus pahoin en saanut mitään järkevää sakissa aikaiseksi.

Sakki meni alkuun melko hyvin, mutta sitten tuli minulle outoja katkoksia päähän. Luovutin sakin kun katkoi minulla niin pahoin siirrot. Muutenkin huomaan puheessani katkoksia pahojakin. Unohtelen nimiä ja puhun eriasioista kun tarkoitan, se on ikävää. 

Sakki vaatii ajatuksen kirkkautta, silloin siitä syntyy kunnon peliä. Harmittaa vaan kun tietää pystyvänsä parempaankin mutta hoitajat lääkäreineen vievät älynkin ihmisiltä lääkkeillään. Depragine ja Olantsapini ovat minulle täyttä myrkkyä, ja henkilökunta pakottaa sitä syömään. 

Pelasin tänäänkin hyvää sakkia, mutta sitten vaan tuli outoja katkoksia pelissä. Ajatus karkasi omille teilleen ja peli ei enää kiinnostanut minua, joten käänsin kuppini ja luovutin pelin. En häviön pelossa vaan pelin katkoksien takia. Minua ei peli  silloin kiinnosta yhtään jos lääkkeillä viedään ajatus muualle. Yleensä pystyn selvällä päällä keskittymään hyvin sakkiinkin ajatukseni pelaa selvänä ollessani.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...