Sakki vaatii ajatuksen kirkkautta, silloin siitä syntyy kunnon peliä. Harmittaa vaan kun tietää pystyvänsä parempaankin mutta hoitajat lääkäreineen vievät älynkin ihmisiltä lääkkeillään. Depragine ja Olantsapini ovat minulle täyttä myrkkyä, ja henkilökunta pakottaa sitä syömään.
Pelasin tänäänkin hyvää sakkia, mutta sitten vaan tuli outoja katkoksia pelissä. Ajatus karkasi omille teilleen ja peli ei enää kiinnostanut minua, joten käänsin kuppini ja luovutin pelin. En häviön pelossa vaan pelin katkoksien takia. Minua ei peli silloin kiinnosta yhtään jos lääkkeillä viedään ajatus muualle. Yleensä pystyn selvällä päällä keskittymään hyvin sakkiinkin ajatukseni pelaa selvänä ollessani.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti