Uskon Kollageenin tehoon sitä aikoinaan vuosia syöneenä. Kyllä taas ihmettelin nuorta hoitajaa sekä mieshoitajaa, kun niillä ei taaskaan ollut mitään infoa annettu kollageenistani. Muutenkin sanoin niille iltalääkkeiden jaossa, miten voi niillä pätkiä noin pahasti. Kun ollaan tietokone ajassa ja ne eivät tiedä mistään mitään, miksei info heitä tavoita tässä talossa. Lääkäri sanoi päivällä että voin itse hommata Glugosomaanit Kollageenin.
Antoi yksi mieshoitaja minulle päivällä yhden Kollageenin nyt en illasta sitä saanut. Toivotaan nyt että aamusta sen saan taas. Sanoi vaan iltahoitaja että hänellä on muuta tietoa kun sanomani info, minä sanoin että kummaa vaan on heidän info jos minulla muuta tietoa on. Kohta alan nukkumaan katson nyt haenko lievän rauhoittavan Bentson, voi sillä uni tulla paremmin ja antaa paremman unen. Paras unilääke minulle olisi ruumiillinen työ ja kova treeni. Puhtailla nukun parhaiten ilman lääkkeitä siis, kemialla en nuku häviää silloin niin sanotut eläimen vaistot minulta.
Eläin minussa lääkkeillä häviää vaistot häipyy minusta. Herään puhtailla ollessani pieneenkin häiriöön tulipalojakin pelastanut muutamat vaistoillani ja nopealla toiminnalla. Missä kiitos ja kumarrus niistäkin toiminnoista kielokoto, Samaria, monia tulihommia ollut läheltä piti tilanteita. Mutta nopealla toiminnalla olen selvittänyt muutaman tilanteen. Kumma vaan ettei ole tilanteet lehtiin ja uutisiin päätyneet.
Yksi hoitaja täällä kyllä sanoi että Ohkolan sairaalan tuhotyö yritys olisi lehtiin päätynyt. Miksei minua tultu haastattelemaan kun tiesin koko tilanteen ja syyllisen. Eivät ensimmäisellä kerralla evakuoineet porukkaa, ja sytytti kaveri uudestaan. Huusin ensimmäisen palon jälkeen miten saa murhapolttaja kulkea siellä vapaana.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti