perjantai 5. joulukuuta 2025

Aikainen herätykseni kello 3 maissa uudestaan nukkumaan heräten kello 5 pintaan. Hampaat vähän särkeneet tai juuret eihän minulla paljon hampaita enää ole, pitäisi poistattaa juuretkin suustani.

Heräsin tosiaan jo kello kolmen maissa onneksi menin uudestaan nukkumaan ja herätykseni kello 5 maissa. Siitä pystyyn odottamaan kello kuutta ja hiljaisuuden loppumista, sai automaatista kahvia aukesi se kello kuusi. Nyt hyvin levänneenä pystyyn kaakaolle tekisi mieli vielä kahvit juoda koneesta.

Saa automaatista ihan hyvää kahvia kuumaa ja eri makuisia viisas kone se on. Nyt suljen tietokoneeni ja otan puhelimen latauksesta että pääsen sänkyyni nukkumaan vielä hetkeksi. Nukun vielä aamupalaan asti väsyttää minua niin rankasti vielä. 

Nukuin aamusta vielä hetken, tuntuu väsyttävän  aina vaan enemmän kun nukkuu nukuin ruokaan asti aamusta tuli ruoka vähän yli 11. Muussia ja broileria porkkana raasteella, oli taas erittäin hyvä ruoka. Jälkiruokakin oli joku kiisseli

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...