Heräsin tosiaan jo kello kolmen maissa onneksi menin uudestaan nukkumaan ja herätykseni kello 5 maissa. Siitä pystyyn odottamaan kello kuutta ja hiljaisuuden loppumista, sai automaatista kahvia aukesi se kello kuusi. Nyt hyvin levänneenä pystyyn kaakaolle tekisi mieli vielä kahvit juoda koneesta.
Saa automaatista ihan hyvää kahvia kuumaa ja eri makuisia viisas kone se on. Nyt suljen tietokoneeni ja otan puhelimen latauksesta että pääsen sänkyyni nukkumaan vielä hetkeksi. Nukun vielä aamupalaan asti väsyttää minua niin rankasti vielä.
Nukuin aamusta vielä hetken, tuntuu väsyttävän aina vaan enemmän kun nukkuu nukuin ruokaan asti aamusta tuli ruoka vähän yli 11. Muussia ja broileria porkkana raasteella, oli taas erittäin hyvä ruoka. Jälkiruokakin oli joku kiisseli
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti